Onnea pocahontas :flower:
Sairaalakassista: Kun joku sanoi että minkä kokoista laukkua ja mitä sinne laittaa, niin itse pakkasin kaksi laukkia, toinen synnytykseen lähtöä varten, jonka otan siis synnytykseen mukaan, ja toisen, jossa on mun ja vauvan kotiintulovaatteet, koska niitä on turha säilyttää päiviä sairaalassa, meillä ainakin mies tulee kotoa hakemaan kotiinlähtöpäivänä, niin kassi on valmiina turvakaukalossa vaatekaapissa, ni miehen ei tarvi muuta kuin ottaa se turvakaukalo mukaan, jossa on reppu missä on vauvan haalarit ja vaatteet ja mun vaatteet, liivinsuojat, siteet yms...
Synnytykseenlähtökassissa sit on kaikki henkilökohtaiseen hygieniaan liittyvät jutut, shampoot ja hammasharjat yms. (osan pakkaan vasta lähtiessä) ja sit siellä on uusin kaksplussa jota en ole avannut edelleenkään, ihme et olen raaskinut säästää, on vaan tiedossa et laitoksella on joskus tylsää ja avautumisvaiheessa voi olla kanssa. Ja siellä on myös esim
omia sukkia (sairaalan putkisukat ei pysy mulla :headwall: ) ja imetysliivejä, ja liivisuojia, vauvalle omat sukat (viimeksi oli osaston pyykkitilauksesta jäänyt vauvojen sukat pois ja niitä odoteltiinkin koko aika kun oltiin siellä

)
Että jos kuitenkin mies on tulossa hakee kotiintulopäivänä, ni mies voi tuoda mukanaan sen kassin mis on teidän kotiintulokamppeet ja turvakaukalon
Täällä flunnsasta nyt toivuttu ja ryhdyn taas kilpajuoksuun

Ei taida Ali nyt oikeen ymmärtää että se laskettu aika on jo torstaina B)
Mitään KUNNON merkkejä ei oo ollu, niinku limatulppaa tai "oikeita" supistuksia |O Mahakaan ei oo enää niiiiin löysällä |O Häpyliitos on kipeä ja vihlontaa alapäässä on, mutta ei oikeen muuta.. Ruokahalu vähän mennyt, ja nukkuminen tosi huonolaatuista :/
PrincessOfAcco ja Ali rv 39+6 |O |O