*TheTammikuu2008*

Onnea pocahontas :flower:

Mä kanssa pakkaan ihan reppuun itelle yhen puhtaan vaatekerran, hygieniatarvikkeet, tossut ja kameran. Sit käsveska mukaan. JA vauvan kotiutumisvaatteet kaukaloon.

Täällä on kyllä ollut rauhallinen päivä, ei edes vatsan kovettumisia juurkaan, ei mitään särkyjä eikä mitään.. Nythän niitten kuulus alkaa voimistuun :kieh:

Cattie taas tylsistyneenä ja yliväsyneenä |O
 
Onnittelut pocahontakselle. :flower: Oon tässä taustaillut. Tänään tämä päivä on kulunut ihan matelemalla. Tulispa se synnärille lähtö ihan itestään. Ihan valmis olisin lähtöön. Huomenna on mul äitipolilla taasen koko arvio ja näkee sitten päädytäänkö käynnistelemään. 2 viikkoa sitten painoa vaavilla olis ollut sellaiset 3500g. Jänskättää =)

Soikku ja rv 37+4
 
Onnea Pocahontakselle! tais olla sulle meiän pinon tän vuoden viimeinen vauva..Nyt jännäillää kuka tekee ensimmäisen. Saas muuten nähä onko SuTi tai Onsku tosiaan nyt jo laitoksella, ku ei oo kuulunu ja näkynyt..Ja kummalla vuodelle ovat vauvansa saaneet (siis jos ovat :))

Mä niin tylsistyneenä vain odotan ja odotan, vaikka tämä oli odotettavissa että ilman käynnistystä ei Aattoa syliin saada, niin siltikin tämä odottaminen on rasittavaa. Hermo alkaa olemaan kireelle ja mieli väsy. Sitä niin jo haluis hommiin ja itelle vähän keveemmän olon jo:) Mutta ei auta kuin odotella.. Mutta sama homma teillä muillakin alkaa jo olemaan..Onneksi meillon tää palsta täällä :hug:

pinkee mahanen Saaru väsyneenä


nii ja tsemppiä Carlalle, joskos sulla tulis sentääs se lähtö, ku me muut vaa muhitaan :LOL: *peukkuja*
 
Onnea Pocahontas :flower:

Voi lisää vauvoja jo tähän pinoon, eiks vaan?

Täällä pohditaan parhaillaan ihan tosissaan lapsiveden lirahtelua. Valkovuotohan mulla on jo jonkin aikaa ollut sellaista vetistä ja sitä tulee aika paljonkin, mutta eilisillasta asti on ollut sellainen märkä olo ja aina kun menee vessaan niin tulee sellainen makea haju nenään. Pitäisköhän soitella sairaalaan ja kysellä, hölmöä vaan kun en millään haluaisi turhaan sinne soitella, pöh :snotty:
Muutama hassu supistus on tänäänkin bongattu, lähinnä koiran kanssa lenkkeillessä.
Eipä se vielä ole meikäläisen aikakaan, mutta kuitenkin tuo synnytys ja sen käynnistyminen on koko ajan jo mielessä.

Voi Saaru miten se Aattopoika nyt pitää suo piinassa!

Onkohan Acco jo hakemassa kääröä tai Katja?

Pötkylä ja pötsimönkijä 37+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja pötkylä:
Kohta Katja se taitaa olla sulla menoa!!!!
Mä olen täällä ihan tohkeissani sun puolesta :p
Älä oo, mie oon ihan sata-varma, että tän iltaa on ihan järkyttävä olo, ja huomenna taas ei mitään! :kieh: (Sorry, jos kuulostan kiukkuiselta... :ashamed: on vaan niiiin kypsä olo, ja koskee)
 
Katja: kyllähän nuo nyt vihdoinkin kuulostavat lupaavilta =) . Ilmoittelehan jos lähtö tulee!!

Onnittelut Pocahontakselle :flower:

Käytiin juuri pienellä kävelylenkillä miehen kanssa. Sattui just silloin ihan kauhee lumi-räntä myräkkä, että ihan märkinä tultiin sisälle :/ . Mutta kyllä raikas ulkoilma tekee hyvää, tulee itsellekin parempi olo. Saaliina: 2 supistusta. Eli taitaa tää vauveli viihtyä vielä tammikuun lopussakin yksiössään :whistle:

Tyttönen: ehkä ollaan samaan aikaan synnärillä?? Meilläkään ei ole tietoa kumpi on tulossa (on vain oma poikatunne), mutta eiköhän tuo pian selviä ;)

Afu ja mini 37+1
 
Katjanyt alko täällä jänskättää sun puolesta :D
Pötkylä:ei ole kyllä yhtään turha soitto jos lapsivden tihkumista epäilet!siinähän on tulehdusriski.ne pystyy helpolla sen testaamaan kun marssit vaan synnärin päivystykseen tai ainakin osaavat neuvoa mitä kannattaa tehdä.

Mulla ei enempiä oireita ja silti odotan koko ajan et mullakin tapahtuis jotain....










 
No heipä hei...täällä edelleen yhtenä kappaleena, vaikka moni jo epäilikin että lähtö olis tullu! Ei vaan oo ehtiny koneella kovasti käymään, kun on mies ollu pitkillä vapailla niin on ollu niin paljon kaikkee muuta!

Sykkeet pienellä tarkistettiin viimeks viime torstaina ja olivat sillon jo ihan normaalilukemissa, veikkasivat että olis ollu mulla stressiä jostakin ja olis sen takia vauvan sykkeet noussu.

Vauva on kovasti rauhottunu viimeisen viikon aikana! Menkkakipuilun tyyppistä päivittäin useaan otteeseen ja alapäätä vihloo ajoittain ihan pirusti...voi kun rupeis jo oikeesti supisteleenki, oisin jo ihan valmis lähteen...kiire sen takia että mies enää tän viikon kotosalla ja lähtee sitten taas töihin kauemmaksi, eikä sitten tule välttämättä muuta kuin vkl kotiin!!!
 
ONNEA POCAHONTAS! Synnytyskertomusta odotellaan ja laita kuulumisianne kun ehdit/jaksat :D

Väsymyksestä jotkut olivat kirjoittaneet..olen ollut tänään aivan poikki. Aamulla nousin ylös vasta puoli 12, olin hereillä kolmeen ja sitten nukahdin ja heräsin 20 yli 6!! Ei ihminen voi nukkua näin paljon!!

No nyt jaksaisi ainakin yöllä synnyttää, mutta täytys kyllä supistella niin olis todennäköisempää toi yöllä synnyttäminen :LOL:

Pikkuinenko ja masu-vaavi rv 37+4
 
He hee, tää on kyllä ihan paras keino lopettaa kaikki tuntemukset. Tänne kirjoittaminen nimittäin! Nyt ei oo taas tullu mitään vuotoa sen jälkeen kun pesin alakerran ja vaihdoin pikkarit. Jospa sitten vaan lähtis koiran kanssa lenkille ja katsois tapahtuuko mitään sillä aikaa.
Huomenna on kuitenkin taas neuvola, joten siellä voi sitten kysellä kaikenlaista hassua :whistle:

Onneksi ulkona on vähän pakkasta, niin ei tarvitse ainakaan hikoilla koiran kanssa niin kovin. Mulla ainakin tuppaa olemaan kuuma koko ajan!

 
Täällä nyt saatu laitettua vauvelin kotiintulovaatteet kuntoon. Omaa sairaalakassia hiukan alettu pakkailemaan. Mä taidan mennä samoilla linjoilla muiden kanssa noiden tavaroiden suhteen.
Huomenna olisi sitten tiedossa sairaalaan tutustuminen, torstaina perhevalmennusta ja perjantaina neuvola... kiirettä siis piisaa.
Sauna on päällä ja sinnepä kohta sujahdan.

Onnittelut Pocahontas :flower:
 
pötkylä: Tää muuten oikeesti toimii, jos on jotain merkkejä, että olis synytys lähestymässä, kovia supistuksia tms. niin tänne kun ilmottaa, niin johan helpottaa.. ei näköjään pitäis mitään ilmotella tänne, ei muuten pääse ikinä tosi toimiin :kieh:

No, mulla ei oo ainakan vielä olo helpottanu, mut ei pahentunutkaan... Ei kyllä edelleenkään mitään selviä supistuksia tule, mutta on ihan järkyttävää särkyä...mies täällä miun selkää joutuu hieromaan, suihkussa kävin tuossa myös, ja panadolin otin...

Ja seuraillaan edelleen... Ja huomenna varmaankin taas ihan "normaali olo", ja tää tyttö lähtee alennusmyynteihin :D
 
Onnea pocahontas :flower:
Nyt taitaa Katjalle tulla lähtö!
Kertokaa nyt mikä avuksi kun närästää ihan sikana! Maitoa en pysty oksuumatta juomaan ja vatsa on ihan sekaisin rennie-samarin yhdistelmästä!
Oma vika kun täytyy tota suklaata vedellä ihan himona ja nyt siis sellainen polte että taitaa se oksu lentää ilman maitoakin :eek:
Onko teillä muilla närästys näissä mitoissa?
 
Täällä vauveli painaa jalalla itseään alaspäin koko ajan, mutta ei mitään muita oireita. Onko muilla sama fiilis, että viime vuoden puolella tuli kaikenlaisia oireita ja toivoi, että älä vielä tule, mutta nyt kun sais tulla niin mitään ei tapahdu?
 
KAtja tekee lähtöä... Kyllähän se jotain merkkaa, et on niin kovat säryt, et pitää helpotusta hakea suihkusta ja hieronnasta!

Ja kiva kuulla Onsku, et vauvan sykkeet rauhottuneet. Mä olin jo varma, et olet joutunu seurantaan sairaalaan niiden vúoksi...

Mua ei närästä, siis ei polta millään muotoa, mutta kun menen vaakatasoon, niin joudun nieleskelemään koko ajan, kun meinaa örppää nousta suuhun :( Onneks mitään kipua ei ole, eikä vaivaa muuten pystyssä ollessa.

Täällä on nyt parin päivän aikana vauvan liikkeet taas vilkastuneet. en sit tiä mistä johtuu. Olisko tullu enempi tilaa, jos pää laskeutunu tonne kunnolla. Kyllä musta siltä ainakin tuntuu. Lautasen sais tosiaan täälläkin tohon kummun päälle, ja tosiaan kyljen kääntäminen sattuu tonne alapäähän tosi lujaa.

Mua suppailee aina tässä koneelle istuessa, en tiä pitäskö olla kippurassa koko ajan, jos se savustais ton toukan ulos :LOL: Tosin, nyt olen alkanut taas aatteleen, et kohta tää raskaus ihan oikeasti päättyy, ja vaikka sitä odotankin kovasti, niin silti toisaalta tuntuu haikealta. Voipi olla aika todennäköistä, etten enää koe ikinä tätä olotilaa. tuntuu ajatus toisaalta ihan hullulta, ei mun olo mitää seesteistä ole ollu koko odotusaikana, ja silti surkuttelen, et tää on viiminen kerta :headwall: Sekavaa!

Täällä tyttösellä tullu nuha, ja ehkä jopa vähä lämpöä, ei mitää kuumetta kuitenkaan. Toivottavasti itse säästyis nyt...
 
Tää särky on kyllä "jännää" kun säteilee sisäreisistä ihan tuonne nilkkoihin asti...ja pakaratkin tuntuu ihan kun olis tulessa.
Vauva kyllä liikkuu tosi paljon, että en sit tiedä, kun monethan sanoo että vauvan liikkeet vähentyisi ennen synnytystä?!
Mut ei suppaile ei...mitä lie sit tämmöinen särky, varmaan joku merkki että synnytys on alkamassa parin viikon päästä :LOL:
 
Ja mä en todellakaan ala. Mä oon ihan varmaan viimenen joka täällä yksinään keskustelee ja Irmeli senkun vaan yksiössään köllii :kieh: :kieh: No äsken oltiin pihalla ja kävely ei sitten onnistunu millään ja sisälle kun tultiin niin eikös sitä supistelua sitten jatkunut. Mutta kun aloitin tänne rustaamaan tekstiä niin MINNE NE KATOSI???Kuka myöntää vieneensä ne multa???????????? No huomenna vasta on se päivä, joten mitäs tässä kiukuttelemaan :LOL: :LOL: Ehtiihän sitä ensi yönä tapahtua vaikka mitä, isäntä on jo niin hermona että taidan laittaa sen sinne laitokselle ja jäädä itse kotiin :LOL: :LOL:

Jotta tänne ei sen kummempaa....mua vaan kiukuttaa. Ja tänään oltiin anopilla niin miksi ihmiset ei voi olla kertomatta niitä kamalia synnärikokemuksia ja varsinkin jos ne on 40 vuoden takaa. No en kuunnellu niitä niin hirveen tarkkaan.

Nuuskis ja Irmeli "ikuisesti yksiössään asuva"
 
Nuuskis: Varmaankin joku tuolta helmikuisten pinosta on varastanut ne meidän supparit, ja kohta ne tulee tänne lällättelemään miten ovat kiilanneet meistä ohi ja laittavat vielä kuviakin jostain super-suloisista vauvoista tänne näytille.. :kieh:
 
Taitaa olla katjalla kyl lähtö jo lähellä..sitähän tässä ollaa jo povailtu pitkän aikaa:)
Nuuskis, ala ny vielä hermoja menetä, eihän sulla oo edes päivät täynnä :LOL: *jupisee täällä yks iso möhömaha, jolla varmaa kans vauva jää eskari ikään asti mahaa* Varmaa jonnimoisia ennätyksiä meikällä noi pojut ottaa tuolla mahassa et kuka on sitten saanu olla pisimpää..*huoh* :kieh:

Mut nyt jupisten töllön eteen ja jotain iltapalaa äpöstää (ihan ku ei ois taas muuta tehnykää ku syöny koko ajan :whistle: ) Huomiseen!

Ainii tossa jo äitini kanssa mietin et pitäskö sitten jo vaihtaa "Aaton" työnimi ku kerran ei aattona onnista, "uve" =uusivuosi, seki jo meni..Varmaa saa suoraa alkaa ruuneperiksi kutsumaan :LOL:
 
Himpula pimpula!

Sais kyllä tämäkin ukko tulla vattasta kohta ulos, työntelee pyllyään ja jumppaa jalkojaan minkä kerkiää... vatsaakin nipistelee niin samperisti ja tuskahiki pakkaa päälle, tulis nyt sitten edes niitä kunnon supistuksia :kieh: nyt täälläkin niitä alettiin toivomaan |O
 

Yhteistyössä