pohjantähdenalla
:ashamed: Ei voi,mutta sidukallakin voi aloittaa hyvin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ettekä edes vastannut! Perkeleet |O
:ashamed: Ei voi,mutta sidukallakin voi aloittaa hyvin :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ettekä edes vastannut! Perkeleet |O
Olittako te musta huolissa?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla meni hetki kun lukasin et mitä whata happens |O
Oi no onneksi löysin teidät :hug:
myö oltii huolissaa,et jos sie et löyvä meitä. :hug:
sori,kysäses uuvestaa...meni vahingos ohi...rauhallisesti,rauhallisesti.katos jos on nukkunu yöl vaa noin neljä tuntii ni jotain saattaa mennä väkisinki ohi...kysy!Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ettekä edes vastannut! Perkeleet |O
Tietenkin :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Olittako te musta huolissa?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla meni hetki kun lukasin et mitä whata happens |O
Ai sori sori sori... ei vielä kerenny... Mitäs sä kysyitkään?Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Ettekä edes vastannut! Perkeleet |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Olittako te musta huolissa?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla meni hetki kun lukasin et mitä whata happens |O
Mun esikoinen aina tanssii kuin tuo bean Bean on mun pojan suosikki :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
HyväAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Sukka löytyi B)
Enkästä oo,ainakaan vielä hetkeen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
ai lähet vai poies. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:leffa alkaa..moro! :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Enkästä oo,ainakaan vielä hetkeen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Oliks sullakin tölkki,mitä merkkiä???? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Oltiin Pikkis huolissaan juu ja etin sitä sun sukkaa juu ja syötän puuroa pojalle juu (ei perhana ole vieläkään väsy) ja laitan kohta iltapalaa juu ja otan oluttölkin eteeni ja juon sen juu ja rentoudun heti kun olen saanut tehtyä nämä muut jutut ensin juu... :snotty:
sekin pitää varmasti jossain määrin kutinsaAlkuperäinen kirjoittaja RippeR:Kaksplus ei tuu koskaan toimimaan..Ihan varma juttu :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Enkästä oo,ainakaan vielä hetkeen :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
tarkotin että tollanen oot ku oot siel röökil.
istun kyllä koneen äärellä samalla kun katon lehvaa B)Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:ai lähet vai poies. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:leffa alkaa..moro! :wave: