The Ketjuntappoviestit II

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
siin sen taas näkee,mie olin noin puol tuntii pois...eikä kukaan ees huomannu miun puuttumista. |O :(
Kuule mä oikeesti meinasin jo monta kertaa huhuilla, mutta sitten aattelin, että sulla on varmaan välillä jotain muutakin puuhaa :hug: Mutta kohta olisin jo ruvennu huutamaan |O :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
siin sen taas näkee,mie olin noin puol tuntii pois...eikä kukaan ees huomannu miun puuttumista. |O :(
Kuule mä oikeesti meinasin jo monta kertaa huhuilla, mutta sitten aattelin, että sulla on varmaan välillä jotain muutakin puuhaa :hug: Mutta kohta olisin jo ruvennu huutamaan |O :saint:

okei uskotaan...miul oli pyykki juttuja ja nyt pitäs mennä laittaa taas märät kuivamaa...meen kohta.
 
pohjantähdenalla
Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan :D Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan :D Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas:

laitas kuva ni nähhää millaset tul.
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan :D Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas:

laitas kuva ni nähhää millaset tul.
Juu,laitan ihan pian,pitäs eka saada otettua se kuva,hetkinen vain.. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan :D Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas:
Kuvaa kiitos :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä