Mitä sää huuat?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:|O |O |O |O
Mitä sää huuat?Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:|O |O |O |O
:hug: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:|O |O |O |O
Kuule mä oikeesti meinasin jo monta kertaa huhuilla, mutta sitten aattelin, että sulla on varmaan välillä jotain muutakin puuhaa :hug: Mutta kohta olisin jo ruvennu huutamaan |O :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siin sen taas näkee,mie olin noin puol tuntii pois...eikä kukaan ees huomannu miun puuttumista. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Kuule mä oikeesti meinasin jo monta kertaa huhuilla, mutta sitten aattelin, että sulla on varmaan välillä jotain muutakin puuhaa :hug: Mutta kohta olisin jo ruvennu huutamaan |O :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:siin sen taas näkee,mie olin noin puol tuntii pois...eikä kukaan ees huomannu miun puuttumista. |O
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas:
Juu,laitan ihan pian,pitäs eka saada otettua se kuva,hetkinen vain..Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas:
laitas kuva ni nähhää millaset tul.
Kuvaa kiitosAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Mun korvan reikä ei mene umpeen näköjään kahdessa vuodessakaan,siis tuosta ruston alueelta,no laitoinpa sit nyt takas siihen pienen renkaan Värjäsin muuten hiuksetkin eilen,ai että mä oon ollu ahkera :xmas: