The Ketjuntappoviestit II

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:
Mistä te saatte noita kaikkia liikkuvia kuvia? Tai siis miten ne saa tänne linkitettyä? Esim. sähköpostista. Pitäsköhän tässä itekki suhauttaa tölkki, ei tätä selväpäisenä kattele pirukaan :p

kyllä kestää,ainaski tälläne syntymähumalainen...ei tartte katos vettä väkevämpää.
:LOL:

Voiko siideri muuttua Lasoliksi? Jos se on tarpeeksi kauan jääkaapissa? :xmas: Mulla on yksi pullo, ollut jo yli 6kk jääkaapissa (mä olen niin kauhea juoppo nääs...), mietin että kehtaisko sen juoda, vai pitäiskö ootella jos se muuttuis Lasoliksi - vois sit hyödyntää sen autossa? :xmas:

...ei mulla muuta... :xmas:

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Mistä te saatte noita kaikkia liikkuvia kuvia? Tai siis miten ne saa tänne linkitettyä? Esim. sähköpostista. Pitäsköhän tässä itekki suhauttaa tölkki, ei tätä selväpäisenä kattele pirukaan :p

kyllä kestää,ainaski tälläne syntymähumalainen...ei tartte katos vettä väkevämpää.
:LOL:
Kaikkihan me :whistle:

http://www.glitter-graphics.com

pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Mulla meni hetki kun lukasin et mitä whata happens |O
Oi no onneksi löysin teidät :hug:
Yritettiin huhuilla ennenkö tuli tää kakkonen..Ku se piti tappaa se edeltäjä..et muuten ollu hiljases hetkes :saint:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä