SuklaataAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ei juma mikä meininki Sieniäkö te ootte syöneet? :snotty: tai nauttineet muutaki ku kansalaisluottamusta
SuklaataAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ei juma mikä meininki Sieniäkö te ootte syöneet? :snotty: tai nauttineet muutaki ku kansalaisluottamusta
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te saatte noita kaikkia liikkuvia kuvia? Tai siis miten ne saa tänne linkitettyä? Esim. sähköpostista. Pitäsköhän tässä itekki suhauttaa tölkki, ei tätä selväpäisenä kattele pirukaan
Kaikkihan meAlkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te saatte noita kaikkia liikkuvia kuvia? Tai siis miten ne saa tänne linkitettyä? Esim. sähköpostista. Pitäsköhän tässä itekki suhauttaa tölkki, ei tätä selväpäisenä kattele pirukaan
kyllä kestää,ainaski tälläne syntymähumalainen...ei tartte katos vettä väkevämpää.
http://www.glitter-graphics.comAlkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Mistä te saatte noita kaikkia liikkuvia kuvia? Tai siis miten ne saa tänne linkitettyä? Esim. sähköpostista. Pitäsköhän tässä itekki suhauttaa tölkki, ei tätä selväpäisenä kattele pirukaan
Sama vika meillä muilla,tervetuloa vaan tappoketju kakkoseen :wave:Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:Ihan näin nyt nakatakseni thän, toimiiko muilla plussa oikein? Koko ajan pukkaa valkosta :headwall:
Tipsu Mitä Gyveri on tehnytAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja RippeR:Ihan näin nyt nakatakseni tähän, toimiiko muilla plussa oikein? Koko ajan pukkaa valkosta :headwall:
Ei mitään :heart: Minähän en gyveriä kaulimella hakkaisiAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:Tipsu Mitä Gyveri on tehnytAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla meni hetki kun lukasin et mitä whata happens |O
Oi no onneksi löysin teidät :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä kadotin mun sukan voisittako auttaa ettimään?
Yritettiin huhuilla ennenkö tuli tää kakkonen..Ku se piti tappaa se edeltäjä..et muuten ollu hiljases hetkes :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mulla meni hetki kun lukasin et mitä whata happens |O
Oi no onneksi löysin teidät :hug:
Mullois täälä valkonen?Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä kadotin mun sukan voisittako auttaa ettimään?
minkä värinen?