:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Joo, mulle kans, eikä aloituksia voi tehä. Ja just kun ois ollu tärkeetä kysyttävää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En oo koklannu mut mulla viskaa välillä ihan valkoisen sivun prklAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Moro murut! Pystyttekö te tekemään uusia aloituksia? Minä en :snotty:
ai niinkö se oliki... juuh... niinhän se oliAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Se superman oli mun!!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:I´m a SUPERMANAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:WTF?!Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tuttu näky? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Voithan sä kysyä täälläkin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Joo, mulle kans, eikä aloituksia voi tehä. Ja just kun ois ollu tärkeetä kysyttävää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En oo koklannu mut mulla viskaa välillä ihan valkoisen sivun prklAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Moro murut! Pystyttekö te tekemään uusia aloituksia? Minä en :snotty:
kysy,kysy.Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Voithan sä kysyä täälläkin :saint:Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Joo, mulle kans, eikä aloituksia voi tehä. Ja just kun ois ollu tärkeetä kysyttävää :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:En oo koklannu mut mulla viskaa välillä ihan valkoisen sivun prklAlkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Moro murut! Pystyttekö te tekemään uusia aloituksia? Minä en :snotty:
:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ei juma mikä meininki Sieniäkö te ootte syöneet? :snotty: tai nauttineet muutaki ku kansalaisluottamusta
Alkuperäinen kirjoittaja Vacca Foeda:Ei juma mikä meininki Sieniäkö te ootte syöneet? :snotty: tai nauttineet muutaki ku kansalaisluottamusta
..a-pi-na orkesteriiiii-i :xmas: Käykö? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Pikkis!!!! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä täällä on tapahtunut ja mitä te ootte tehneet |O Johan on perh....mä olen jonkin aikaa pois ja ja ja |O
SINNUU ON ETSITTY |O |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä täällä on tapahtunut ja mitä te ootte tehneet |O Johan on perh....mä olen jonkin aikaa pois ja ja ja |O
Pikkis murmeli!! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä täällä on tapahtunut ja mitä te ootte tehneet |O Johan on perh....mä olen jonkin aikaa pois ja ja ja |O
Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mitä täällä on tapahtunut ja mitä te ootte tehneet |O Johan on perh....mä olen jonkin aikaa pois ja ja ja |O