Glögi on tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:glögi ja piparit on hyviä
saakura kun joku unohti homejuuston kauppaan ...höh.
samoinAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Joo,mulla tää on kokoajan latingis,ettei akku lopu kesken kaiken =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä vien tän koneen latinkiin ja palaan hetken päästä B)
Hyvä me :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:samoinAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Joo,mulla tää on kokoajan latingis,ettei akku lopu kesken kaiken =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä vien tän koneen latinkiin ja palaan hetken päästä B)
juuh,valion glögiä olla pitää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Glögi on tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:glögi ja piparit on hyviä
jepjepAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Hyvä me :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:samoinAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Joo,mulla tää on kokoajan latingis,ettei akku lopu kesken kaiken =)Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:Mä vien tän koneen latinkiin ja palaan hetken päästä B)
ParastaAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:juuh,valion glögiä olla pitää :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Glögi on tooosi hyvääAlkuperäinen kirjoittaja Pinki:glögi ja piparit on hyviä
Ai kun hyvä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon: