No niin,mikä tölkki??? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tsih B) ja mums
*avaa tölkin ja mussuttaa leipää*
(Poika nukkuu vihdosta viimein)
Mä iha itekkin järkytyin: koffia :x Mä oon karhunaisia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No niin,mikä tölkki??? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tsih B) ja mums
Juu samaa tuotetta mullakinAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Mä iha itekkin järkytyin: koffia :x Mä oon karhunaisia :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:No niin,mikä tölkki??? :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:Tsih B) ja mums
mutta hyvää on, silti. Kun juo tän yhen tosi harvakseltaan niin kyllä se hyvältä maistuu
Tulit takasin kera kurkunAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
SE ON VIHREE MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tulit takasin kera kurkunAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Hups,niin tais ollakinAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:SE ON VIHREE MAMBA |O |O |O MAAILMAN NOPEIN JA MYRKYLLISIN KÄÄRME |O |O |OAlkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:Tulit takasin kera kurkunAlkuperäinen kirjoittaja Kätevä Emäntä:
Iskä ja poijaatAlkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Tsiisus mikä näkyAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Hmm... mistä lie juuttu...Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:UIH! Petteri juuttu kiinni
Onkos mun mamba karannut tuonneAlkuperäinen kirjoittaja Lunatic: