S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei sitä autoa kortilla ajeta.
Olispa kortti ja auto millä kulkea. Enkä tarttis apua ruokakassin kantamiseen kun käjet ja selkä ei kestä.
Eikö tarvi käydä autokoulua?ei sitä autoa kortilla ajeta.![]()
eikä oo, ootas vaan.aika tylsä tää uus sarja, Knightfall...![]()
Ensimmäistä jaksoo aloin kattomaan, nyt alko tapahtumaan...just kun olin kirjottanut ton viestin...eikä oo, ootas vaan.
hyvä kun muistutit, uus jakso viikinkejäki olis kattomatta.
Liikkuva poliisi on lakkautettu ja nykyään on vaan peltipoliisit jotka kyttää kilsan ylinopeuksia.Eikö tarvi käydä autokoulua?![]()
Kyllähän se muuten kävis mutta sairastan kroonista akuuttia käteispulaa.Hommakkaa tuolle Softylle auto ja ajokortti, ku ootta sielä vieresä.
Ak, sultahan se kävis.
Paketti haettu ja samalla kävin cittarissa. Ny koskee jalkspohjaan ja selkään.
Iltoja!
Löysin omakannasta megneettikuvausten tulokset. Mussa ei oo mitään vikaa!
Katsoin sen: lääkäri ei ymmärtänyt, et munkkirasvassa voi olla maissiöljy (koisamyrkkyä) ja glyfosaattisoijaa, lääkeäämiä eläinrasvassa yms > tietysti munuaisvaivainen "pääsi" elinsiirtoon, leikkaus > elinikäinen lääkitys hylinnänestolääkkeitä, takrolimuusia ja solusalpaajia. Kun ei ymmärtänyt, että olisi voinut hoitaa luomutuotteilla sitä munuaisvaivaaPaulalle ohjelma.
Akuutti: Ruokavalio lääkkeenä?
Yksi hoitaa munuaissairauttaan syömällä munkkeja, toinen taistelee syöpää vastaan jättämällä prosessoidun lihan, kolmas hillitsee harvinaisen sairautensa oireita paleoruokavaliolla. Voiko ruokavaliolla estää sairauksia? HD
Seuraavat esitykset:
YLE TV1: Ke 13.12.2017 klo 20.00
YLE TV1: Pe 15.12.2017 klo 05.55
YLE TV1: La 16.12.2017 klo 15.05
Katsoin sen: lääkäri ei ymmärtänyt...
Takrolimuusia on hanavesissä paljon siellä missä asuu ihmisiä, joille on tehty elinsiirto. Niitä myrkkyjä ei kukaan edes yritä saada pois vesistöistä. Hammaslääkärin määräämistä lääkkeistä vastaa tietysti se lääkäri, joten sinähän pääset heti sinne vastaanotolle, jos ei helpota.Leukojani särkee ihan käsittämättömällä tavalla.
Voin vakuuttaa, että kyseessä ei ole mikään mitä olen syönyt, eikä ainakaan luomukurkuma tai takrolimuusi.
Kipuun lääkäri kirjoitti mulle pillereitä mutta luotan siihen, että pari pulloa jallua toimii paremmin kuin paketti buranaa.
Luomumeininkiä nääs!
Nyt löysin: natriumlauryylisulfaatti mainitaan tuolla---mut se on samantyyppinen asia kuin tossa mun hampaassa. Tosin toi mun hammas on nyt lopullisesti pois ja viat on hammaslääkärin roskiksessa.
AK vois lopettaa räksytyksen: käytäntöhän on siinä, että jos sulla on vaikkapa diabetes, otetaan kaikki hampaat pois siinä vaiheessa, kun tulehdukset haittaa jatkohoitoa. Toki haimatulehdus voi tappaa nopeammin, kuin se diabetes, mutta siitä et kai piittaa? Olisko mahdollista, et sun naltrexonilääkitys edesauttaa kaikkia kipuja? Kaikilla lääkkeillä on olemassa yhteisvaikutus, vaikkei niitä ennestään tunnettaisikaan. Tuskinpa sun tohtori niitä täältä lukee![]()