Tiedän, mutta ketä te oikeen puolustatte?Sinulle nyt on ihan turha mitään sanoa mutta täällä on kaikilla, meillä harmaillakin, käytössä tuo raportoi kohta.
joulutunnelmiin. Muistan kertoa juhlapöydässä sanasta sanaan! Susta tulee vielä kuuluisaSä kun kirjoitit tonne aikasemmin, että pitäis syödä luomulihaa....musta tuntuu, näitten sun juttujen valossa, että sun kropasta löytyy maailman ainoa luomuliha...voinks mä syödä sut? En sais ainakaan nitraattia, en geneettisesti manipuloitua lihaa, en EKjotain myrkkyjä, en liikaa sokeria, en mitään muuta kuin luomulihaa made by you.
Mä olen jo, haluukko nimmarin?joulutunnelmiin. Muistan kertoa juhlapöydässä sanasta sanaan! Susta tulee vielä kuuluisa
Alkuperäinen kirjoittaja [/B:"Asiankannattaja, post: 31786625, member: 128950"]Ööh... mulla ei ole diabetesta. Ei myöskään verenpaineongelmia, ylipaino-ongelmia, haimatulehdusta, korkeita kolesteroleita, takroolimyysiopuutetta, luomukurkuman liikasaantia eikä foliohattua.
Täshä mieVoi ongelman noinkin ratkaista.
Minä taas yhä odottelen kohtaavani sen 90- vuotiaan sydänvikaisen perijättären joka omistaa viinakaupan.
Voi sinua pikkuista kun et osaa keksiä omaa nimimerkkiä.Täshä mie
-HIKK-
kannattaa lähettää ylläpidolle hakemus modeksi. sitten saat rinkirunkata täällä itseksesi.Ööh... mulla ei ole diabetesta. Ei myöskään verenpaineongelmia, ylipaino-ongelmia, haimatulehdusta, korkeita kolesteroleita, takroolimyysiopuutetta, luomukurkuman liikasaantia eikä foliohattua.
Täs ny just vaivas vaan yks hammas ja se ongelma on nyt ihan ammattilaisen toimesta poissa juuriaan myöten.
Ja kun tuli kerrottua lääkärille kuinka paljon ja kuinka pitkään on tullut juotua niin lääkäri alkoi epäilemään, että onkohan labrassa koneet kunnossa kun maksa- arvoissa ei ole mitään vikaa.
Joten voisit käyttää aikasi johonkin muuhun kuin keksimällä minulle kuvittelemiasi tauteja ja niihin kuvittelemiasi hoitoja.
Ai niin. Jos mä olisin moderaattori niin täällä ei vierailijat kirjoittais mitään.
Fiksut ja tiedostavat ihmiset on siirtyneet kasvisruokavalioon jo aika päivää sitten.Sä kun kirjoitit tonne aikasemmin, että pitäis syödä luomulihaa....musta tuntuu, näitten sun juttujen valossa, että sun kropasta löytyy maailman ainoa luomuliha...voinks mä syödä sut? En sais ainakaan nitraattia, en geneettisesti manipuloitua lihaa, en EKjotain myrkkyjä, en liikaa sokeria, en mitään muuta kuin luomulihaa made by you.
Ihminen on tehty sekasyöjäksi.Fiksut ja tiedostavat ihmiset on siirtyneet kasvisruokavalioon jo aika päivää sitten.
Lihasta luopuminen ei tuota tuskaa, mutta kalasta en luovu.Fiksut ja tiedostavat ihmiset on siirtyneet kasvisruokavalioon jo aika päivää sitten.
Mitä saankaan lukea. Ihanaa!Lihasta luopuminen ei tuota tuskaa, mutta Aksusta en luovu.
https://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/opetusviraston-korruptiotutkinta-jatkuu-poliisi-tehnyt-uusia-kotietsintoja-ja-kiinniottoja/6415948?_ga=2.7650098.1454992645.1513336804-419789674.1513336804Sinulle nyt on ihan turha mitään sanoa mutta täällä on kaikilla, meillä harmaillakin, käytössä tuo raportoi kohta.
Lunta sataa hiljalleen
Torttutaikina lepäämässä,teen mustikkatorttuja ja leivon palan miestä sitten illalla
Piparitaikinan teen varmaan ensiviikolla tai ehkä nyt viikonloppuna,saa nähdä miten se onnistuu gluteenittomana. Mies kun sanoi että kaipaa ainakin sitä paistuvan piparin tuoksua ,tavallisia en viitti tehä,kun mies ei pysty niitä syömään.
Liitossa voi tapahtua noinkin.
ei ole.Tiedän, mutta ketä te oikeen puolustatte?
"Osa 2/2. Spotlight jatkaa YK:n pimeän puolen penkomista. Maailmanjärjestö vaikenee lasten hyväksikäytöstä, mutta käy sen sijaan viestintuojien kimppuun. Toimittaja: Marko Hietikko."
Näkyy arenalla
Ekan jakson on kaikki nähneetkin...
Mulla on joskus päänsärkyä,mut ei oo koskaan haitannu. Ainut mikä on,jos kissan perhanat tuijottaa lähellä,mitäs nyt tapahtuu no mekkojen aikaan ei ehkä mielellään.Liitossa voi tapahtua noinkin.
Pitkässä liitossa toki harvoin mutta onhan se aina tai melkein aina mahdollista.
Jos ei ole päänsärkyä, lasten koulujuttuja, aikaista herätystä, nurmikon leikkausta tai parvekkeen maalauksen suunnittelua tai jotain muuta, niin onhan tuommoinen teoriassa mahdollista.
Kissat!Mulla on joskus päänsärkyä,mut ei oo koskaan haitannu. Ainut mikä on,jos kissan perhanat tuijottaa lähellä,mitäs nyt tapahtuu no mekkojen aikaan ei ehkä mielellään.
Mulla on sisäkissa, pääsee ulos valjaissa kyllä mutta ei vapaana ettei satu mitään.Kissat!
Suurimman osan aikaa ovat pihalla teillä tietymättömillä tai eivät ainakaan näkösällä milloin kaipais.
Mut johan on häntä suussa milloin ei.
Meillä on sisäkissat,mutta välillä saa noita ehtiä missä ovat. Välillä pyörivät jaloissa ja edessä vähän liikaakin.Kissat!
Suurimman osan aikaa ovat pihalla teillä tietymättömillä tai eivät ainakaan näkösällä milloin kaipais.
Mut johan on häntä suussa milloin ei.