The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltoja!

Löysin omakannasta megneettikuvausten tulokset. Mussa ei oo mitään vikaa! Täysin kunnossa! Ja se kunniaksi kinttu sit taas katosi alta toviksi ja ähisin ihmeissäni sängynaidalla.

No, kaksi ja puoli tuntia allasosastolla vetreytti. Siuntion pulikointipakka tosin ei mun mielestä ole mikään kylpylä kun ei ole poreallasta tai kylmävesiallasta. Ulkoallas vähän korvasi puutteita, tosin täysikuulla toi ois ollut vielä kivempi.

Ja tovi sit ahdoin itseeni kana-vuohenjuustoavokado-pähkinäsalaatin lisäksi toast-skagenin sekä suodattamatonta karhuoa tuopillisen.

Nyt vähän jotain ninja-kokeltaiden temppuja töllöttimestä, laskeuu vatsa kunnolla...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Iltoja!

Löysin omakannasta megneettikuvausten tulokset. Mussa ei oo mitään vikaa!
Tätähän mieltä minäkin olen.

Kintussa voi olla jotain vialla mut se on samantyyppinen asia kuin tossa mun hampaassa. Tosin toi mun hammas on nyt lopullisesti pois ja viat on hammaslääkärin roskiksessa. Kintusta ei kannata pyrkiä eroon yhtä kevyesti vaikka siinä vähän vikaa oliskin.

Mut nyt kun on selvinnyt, että sinussa ei ole vikaa niin vikaa voidaan alkaa etsimään siitä sinun kintustasi.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Paulalle ohjelma.
Akuutti: Ruokavalio lääkkeenä?
Yksi hoitaa munuaissairauttaan syömällä munkkeja, toinen taistelee syöpää vastaan jättämällä prosessoidun lihan, kolmas hillitsee harvinaisen sairautensa oireita paleoruokavaliolla. Voiko ruokavaliolla estää sairauksia? HD
Seuraavat esitykset:

YLE TV1: Ke 13.12.2017 klo 20.00
YLE TV1: Pe 15.12.2017 klo 05.55
YLE TV1: La 16.12.2017 klo 15.05
Katsoin sen: lääkäri ei ymmärtänyt, et munkkirasvassa voi olla maissiöljy (koisamyrkkyä) ja glyfosaattisoijaa, lääkeäämiä eläinrasvassa yms > tietysti munuaisvaivainen "pääsi" elinsiirtoon, leikkaus > elinikäinen lääkitys hylinnänestolääkkeitä, takrolimuusia ja solusalpaajia. Kun ei ymmärtänyt, että olisi voinut hoitaa luomutuotteilla sitä munuaisvaivaa:eek:
Karppaaja, joka söi etupäässä prosessoituja lihatuotteita ja leikkeleitä, pääsi eroon suolivaivoistaan avanteen kautta - tiedetää'n, mutta jos olisi ollut omatekoista, ilman luomusallittuja myrkkyjä ne kaikki, tuskin olisi sellaista tarvinnut koskaan. Hedelmät olivat sentään luomua niiden leikkausten jäljiltä:LOL:.
Sit oli se yks paleotyyppi... Mikä kumma siinä on, et ei ymmärrä siirtyä luonnonmukaisiin tuotteisiin - ilman luomuliemijauheita, karrageenia ja askorbiinihappoa? Olisiko vaivaa ollenkaan, jos niitä olisi saatavilla, mutta kun esimerkiksi luomumaitoonkin on alettu lisäämään d-vitamiinia, varmasti siitä sairastuu monikin. Ei se maissiöljyyn ympätty vitamiinivalmiste voi olla kenellekään hyväksi. Mutta tuo nyt on vaan sellainen asia, mille ei kukaan mitään voi:mad: 20 vuotta olen nähnyt, että "ei ole tarkoituskaan, että näistä taudeista parannuttaisiin", sanoi ne suolettomat, joilta kuulin, et varokaa maltoa! Maltodekstriinihan on kans maissista, kun se on niin halpaa ainesta, täyteaineena myös monissa lääkkeissä:sick:
 
Katsoin sen: lääkäri ei ymmärtänyt...
Leukojani särkee ihan käsittämättömällä tavalla.
Voin vakuuttaa, että kyseessä ei ole mikään mitä olen syönyt, eikä ainakaan luomukurkuma tai takrolimuusi.

Kipuun lääkäri kirjoitti mulle pillereitä mutta luotan siihen, että pari pulloa jallua toimii paremmin kuin paketti buranaa.

Luomumeininkiä nääs!
 
vierailija
Leukojani särkee ihan käsittämättömällä tavalla.
Voin vakuuttaa, että kyseessä ei ole mikään mitä olen syönyt, eikä ainakaan luomukurkuma tai takrolimuusi.

Kipuun lääkäri kirjoitti mulle pillereitä mutta luotan siihen, että pari pulloa jallua toimii paremmin kuin paketti buranaa.

Luomumeininkiä nääs!
Takrolimuusia on hanavesissä paljon siellä missä asuu ihmisiä, joille on tehty elinsiirto. Niitä myrkkyjä ei kukaan edes yritä saada pois vesistöistä. Hammaslääkärin määräämistä lääkkeistä vastaa tietysti se lääkäri, joten sinähän pääset heti sinne vastaanotolle, jos ei helpota.(y)
Jos sulta on poistettu hammas, sitä limalötkyhyytymää ei saa päästää irti ienkuopasta, sillä se kipu alkaa siitä, aina. Se sulle varmaan on kerrottukin? Kurkuma tuskin tuohon auttaa, mutta suolettomilta olen kuullut, ettei siitä haittaa ole - paitsi jos se on laitettu kapselinkuorien sisään ja ne on karrageenista valmistettu, varmasti tulee vaivoja.:sick:
 
vierailija
AK vois lopettaa räksytyksen: käytäntöhän on siinä, että jos sulla on vaikkapa diabetes, otetaan kaikki hampaat pois siinä vaiheessa, kun tulehdukset haittaa jatkohoitoa. Toki haimatulehdus voi tappaa nopeammin, kuin se diabetes, mutta siitä et kai piittaa? Olisko mahdollista, et sun naltrexonilääkitys edesauttaa kaikkia kipuja? Kaikilla lääkkeillä on olemassa yhteisvaikutus, vaikkei niitä ennestään tunnettaisikaan. Tuskinpa sun tohtori niitä täältä lukee:D
 
vierailija
vierailija
AK vois lopettaa räksytyksen: käytäntöhän on siinä, että jos sulla on vaikkapa diabetes, otetaan kaikki hampaat pois siinä vaiheessa, kun tulehdukset haittaa jatkohoitoa. Toki haimatulehdus voi tappaa nopeammin, kuin se diabetes, mutta siitä et kai piittaa? Olisko mahdollista, et sun naltrexonilääkitys edesauttaa kaikkia kipuja? Kaikilla lääkkeillä on olemassa yhteisvaikutus, vaikkei niitä ennestään tunnettaisikaan. Tuskinpa sun tohtori niitä täältä lukee:D
o_O
Itse räksytät kaikista mahdollisista asioista ja niiden vieruksista. Asiankannattaja on jo mitä ilmeisimmin hoitamassa omia vaivojaan joten keskity sinä omien vaivojesi ja ongelmiesi hoitamiseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä