The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun ei tarvitse kysyä sulta yhtään mitään, mutta jatka sä vaan tuota epätoivoista roikkumistasi aivan rauhassa!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::poop::poop::poop:
Kuka tässä roikkuu?o_O Olet kimpussa sitkeemmin kuin hirvikärpäset metsässä tai paskakärpäset navetoissa!:D
Oikeesti et tiiä mistään mitään kuhan kiusaat ja koitat saaha ihmiset kirjottamaan jotain mistä voi sitte päätellä jotain...ethän sä muuten koko ajan tarrais johonkin hiivatin peukun antamiseen ja viestittelyyn täällä niin paljon ja kiinnittäis sellaseen normaali toimintaan huomiota. Oisit nyt vaan mustunu ja laittanut viestin niin jutellaan.
 
vierailija
Kuka tässä roikkuu?o_O Olet kimpussa sitkeemmin kuin hirvikärpäset metsässä tai paskakärpäset navetoissa!:D
Oikeesti et tiiä mistään mitään kuhan kiusaat ja koitat saaha ihmiset kirjottamaan jotain mistä voi sitte päätellä jotain...ethän sä muuten koko ajan tarrais johonkin hiivatin peukun antamiseen ja viestittelyyn täällä niin paljon ja kiinnittäis sellaseen normaali toimintaan huomiota. Oisit nyt vaan mustunu ja laittanut viestin niin jutellaan.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::giggle::giggle::giggle::poop::poop::poop:
 
Huomenta...

Kissalla menossa joku levoton elämänvaihe kun ei millään antais nukkua enää illalla/yöllä vaan haluaa huomiota ja juttuseuraa läpi yön. Heräsin viimeyönä 4x siihen, että kasvoja ''suukoteltiin'', päänahkaa hierottiin (kynsillä), hyristiin ja juteltiin...Kiva herätä kun tuon karvoista oli suuri määrä tarttunut naamaan kiinni ja sotkeutunu silmäripseihin.:cautious:
 
vierailija
Sä kun kirjoitit tonne aikasemmin, että pitäis syödä luomulihaa....musta tuntuu, näitten sun juttujen valossa, että sun kropasta löytyy maailman ainoa luomuliha...voinks mä syödä sut? En sais ainakaan nitraattia, en geneettisesti manipuloitua lihaa, en EKjotain myrkkyjä, en liikaa sokeria, en mitään muuta kuin luomulihaa made by you.
Muistutan vaan... !
 
vierailija
Mun ei tarvitse kysyä sulta yhtään mitään, mutta jatka sä vaan tuota epätoivoista roikkumistasi aivan rauhassa!!!:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::poop::poop::poop:
Millä tavalla toisten viesteistä tykkääminen on roikkumista tai kertoo kenenkään tunteista saati sitten kenenkään väleistä yhtään mitään??o_Oo_O Olet todella säälittävä tuon pakkomielteesi kanssa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä