vierailija
Kyllä juu mutta plussa ei ole treffipalsta.
Onhan täällä syntynyt vaikka kuinka monta parisuhdetta kautta vuosien, vai eikö muka ole?
Kyllä juu mutta plussa ei ole treffipalsta.
On joitakin, en ny tarkoittanut niitä.
Onhan täällä syntynyt vaikka kuinka monta parisuhdetta kautta vuosien, vai eikö muka ole?
mille välille? täällä kirjottelu ei ole suhde. jos olis niin mulla olis kymmeniä suhteita niinkun tuo unelmissa elävä pygmi luulee.Miksi sä haluat laittaa epävarmuutta Ellun ja päättömän välille koko ajan?
meillä on pakko olla suhde kun ollaan kirjotettu toisillemme.Hei, sä et oo näiden vuosien aikana pelleillyt mun kanssa.
Ai helvata ja tykätään toistemme viesteistä.meillä on pakko olla suhde kun ollaan kirjotettu toisillemme.
Mahtaa tuntua Ellusta kivalta lukea ettei merkitse sulle yhtään m i t ä ä n!!! Jokohan se nyt tajuais????mille välille? täällä kirjottelu ei ole suhde. jos olis niin mulla olis kymmeniä suhteita niinkun tuo unelmissa elävä pygmi luulee.
Mahtaa tuntua Ellusta kivalta lukea ettei merkitse sulle yhtään m i t ä ä n!!! Jokohan se nyt tajuais????
Tuskin
Niin sun viesteistä punapöksy sentään tykkää, Ellun viesteille on täysin kylmä.Ai helvata ja tykätään toistemme viesteistä.
selvä juttu, kyllä palsta tietää jälleen.Ai helvata ja tykätään toistemme viesteistä.
Kannattaisiko sun kysyä Ellulta naurattaako häntäkin tämä? Kovin on hiljaa.
oletsää saatanan runkkari värisokeekin vielä?Niin sun viesteistä punapöksy sentään tykkää, Ellun viesteille on täysin kylmä.
sun pitää varmaan ite kysyä kun näytät noin hyvin tuntevan.Kannattaisiko sun kysyä Ellulta naurattaako häntäkin tämä? Kovin on hiljaa.
Ellun ei tartte piitata muiden viesteistä kuin minun!Mahtaa tuntua Ellusta kivalta lukea ettei merkitse sulle yhtään m i t ä ä n!!! Jokohan se nyt tajuais????
Tuskin
Nih, sitä sen täytyy olla kun ei nyt kirjoita tänne.Kannattaisiko sun kysyä Ellulta naurattaako häntäkin tämä? Kovin on hiljaa.
Kylläihmisten keskinäiset välit on siis palstakirjottelusta riippuvaisia. ja kirjottelun/tykkäämisien perustella niitä on tai ei ole.
Ihan turha toivo että kysyy...kunhan suutansa soittaa.sun pitää varmaan ite kysyä kun näytät noin hyvin tuntevan.
Mikset sä kysy sitä multa?? Mustu ja laita privaa ja kysy suoraan minulta. Lupaan että en pidättele hengitystäni kun odotan vastausta.Kannattaisiko sun kysyä Ellulta naurattaako häntäkin tämä? Kovin on hiljaa.
*kops*No heko heko...on taas kivaa, ihmettelin että onpa laihaa kahvia ja sitten vasta huomasin, että keitinkin pannullisen pelkkää vettä.....tu mikä dille.
TodistusaineistoaSä kun kirjoitit tonne aikasemmin, että pitäis syödä luomulihaa....musta tuntuu, näitten sun juttujen valossa, että sun kropasta löytyy maailman ainoa luomuliha...voinks mä syödä sut? En sais ainakaan nitraattia, en geneettisesti manipuloitua lihaa, en EKjotain myrkkyjä, en liikaa sokeria, en mitään muuta kuin luomulihaa made by you.
Mitä ihmeen todistusaineistoa?Todistusaineistoa
Mistä maailmankolkasta olet tullut?
joko kysy?Mikset sä kysy sitä multa?? Mustu ja laita privaa ja kysy suoraan minulta. Lupaan että en pidättele hengitystäni kun odotan vastausta.
Ei oo vielä kysytty, no mullon tässä aikaa ootella!joko kysy?