The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moro murut :love:
Nyt alkoi loma loma loma loma loma loma (y):):)

Kahvia & nougatkonvehtia :p:coffee:

Tänään pitäis tulla viellä kissanruokapaketti mutta sää nähdä tuleeko ja minne.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy ja Elena777
Huomenta...

Kissalla menossa joku levoton elämänvaihe kun ei millään antais nukkua enää illalla/yöllä vaan haluaa huomiota ja juttuseuraa läpi yön. Heräsin viimeyönä 4x siihen, että kasvoja ''suukoteltiin'', päänahkaa hierottiin (kynsillä), hyristiin ja juteltiin...Kiva herätä kun tuon karvoista oli suuri määrä tarttunut naamaan kiinni ja sotkeutunu silmäripseihin.:cautious:
Awww :love: toinen nyt niin tykkäs sinusta
 
Pitihän se arvata,paketti meni pitemmän matkan päähän haettavaksi :cautious::devil:
Jos olis ollu mahdollisuus vaikuttaa,niin en olis postin kautta pakettia laittanut tulemaan,mut en voinut (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pitihän se arvata,paketti meni pitemmän matkan päähän haettavaksi :cautious::devil:
Jos olis ollu mahdollisuus vaikuttaa,niin en olis postin kautta pakettia laittanut tulemaan,mut en voinut (n)
anna palautetta, mä annoin kun piti tilata kuukausi pari sitten kirjoja ja eivät meinannu tulla millään...kehoitin niitä keskittymään siihen työhön mitä heidän kuuluis tehdä enemmän kuin vaihtamaan vanhusten vaippoja ja ajamaan ihmisten nurmikoita...sen jälkeen tilasin taas toisen satsin kirjoja ja tulivat muutamassa pvässä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
anna palautetta, mä annoin kun piti tilata kuukausi pari sitten kirjoja ja eivät meinannu tulla millään...kehoitin niitä keskittymään siihen työhön mitä heidän kuuluis tehdä enemmän kuin vaihtamaan vanhusten vaippoja ja ajamaan ihmisten nurmikoita...sen jälkeen tilasin taas toisen satsin kirjoja ja tulivat muutamassa pvässä.
Mä annoin palautetta jo ja annoin viime kerralla myös,mutta eivät tee muuta kuin pahoittelevat ja nostelevat kättään,mittään voija asialle kun on kaikki täynnä pakketteja,ainahan sä voit maksaa kotiinkuljetuksen,jep jep.Kyllähän toi paketti nopeesti tuli,mut ei sinne minne piti :( kiva lähtee kipujen kanssa hakemaan kauempaa.
 
Mä annoin palautetta jo ja annoin viime kerralla myös,mutta eivät tee muuta kuin pahoittelevat ja nostelevat kättään,mittään voija asialle kun on kaikki täynnä pakketteja,ainahan sä voit maksaa kotiinkuljetuksen,jep jep.Kyllähän toi paketti nopeesti tuli,mut ei sinne minne piti :( kiva lähtee kipujen kanssa hakemaan kauempaa.
On kyllä ihan syvältä tuo ettei postin toimintaan tai toimimattomuuteen nykyään puututa yhtään, vaikka se on koko kansan tiedossa miten ne siellä sählää jatkuvasti asioita.
 
On kyllä ihan syvältä tuo ettei postin toimintaan tai toimimattomuuteen nykyään puututa yhtään, vaikka se on koko kansan tiedossa miten ne siellä sählää jatkuvasti asioita.
Jep,on kyllä pyllystä koko posti nykyään. Paitsi kotiinkuljetus,se toimii hyvin ja nopeesti. Harmi kun lähettivät postilla puuttuvat kissanruuat :(
Jatkuvasti on muutenkin automaatit täynnä ja sit joutuu hakemaan kauempaa.
Noi popap pisteet taas ei mietetty yhtään, lähempääkin olis löytynyt paikkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Päivää :)
Saatanan pääkallokeli. Joutuu kävelee sipsutellen hitaasti. :cautious:
Sori kun hymyilen, mutta väkisin aloin miettimään sua sipsuttelemassa:D:love::love: Mulla meni tänään pariinkin kertaan jalat alta, eikä suinkaan kenenkään komistuksen takia joka yhtä äkkiä yllättäen tupsahti jostain näkökenttääni:coffee::coffee: vaan ihan tuosta liukkaasta kelistä mikä tuolla nyt vallitsee...sun syytä:cautious::unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Softy
Päivää :)
Saatanan pääkallokeli. Joutuu kävelee sipsutellen hitaasti. :cautious:
Mulla kaveri tossa ilmoitti, että jalkaleikkaus jota hän on kauan odottanut ja joka olis ollu tänään peruttiin aamulla. Sairaala täynnä liukasteluvammoja.

En kyllä ihmettele. Kun itte tänään menin hammaslääkäriin niin kävelyreitit oli siinä kunnossa, että mä luulin, että suomesta on hiekka loppunut?
 
Softy
Sori kun hymyilen, mutta väkisin aloin miettimään sua sipsuttelemassa:D:love::love: Mulla meni tänään pariinkin kertaan jalat alta, eikä suinkaan kenenkään komistuksen takia joka yhtä äkkiä yllättäen tupsahti jostain näkökenttääni:coffee::coffee: vaan ihan tuosta liukkaasta kelistä mikä tuolla nyt vallitsee...sun syytä:cautious::unsure:
:D

Olispa kortti ja auto millä kulkea. Enkä tarttis apua ruokakassin kantamiseen kun käjet ja selkä ei kestä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä