masentaa ja ahdistaa, ahdistaa ja masentaa
Akat ei vieläkään ole oppineet kaikkien vuosien jälkeen yhtään mitään tuosta tyypistä. Sehän vaihtaa aina seuraavaan kun edellisen kanssa on välit poikki tai kun kyllästyy, pyörittelee naisparkoja ihan mielivaltasesti miten haluaa.
Noloo Ellu, niin noloo sun kantiltas Et sä pysty hämäämään ketä tuossa kirjottaja oikeesti tarkoitti, teet vaan itsestäs pellenHöpöhöpö, aksu ei tollanen oo.....eikä kyllä kukaan muukaan, koita jo vaihtaa levyäs. Luulis väsyttävän olla tollanen kakkakikkare päivittäin.
Koitas ny vaan sopeutua siihen, että Ellu on nykyään mun hellu.Noloo Ellu, niin noloo sun kantiltas Et sä pysty hämäämään ketä tuossa kirjottaja oikeesti tarkoitti, teet vaan itsestäs pellen
Alapeukkusi jo tuolla edellä paljasti ettet ole päässyt irti vaahtosammuttimen värisestä 180cm kiukkukääpiöstä
Mä en ole kuuteen vuoteen nähnyt mun joulukoristeitani.Hainpas kesäkämpältä joulukoristeet.
Ja sit ostin ainekset pekoni-meloni-vihersalaattiin. Krutonginpalasia vois lisäksi taiteilla paahtoleivästä, valkosipulista ja öliiviöljystä. Oudosti alkoi tehdä mieli jotain vihreää ja kesäistä kun aurinkokin suvaitsi näyttäytyä.
eiks Tuborgin tölkit ois väriltään kelpoja?Mä en ole kuuteen vuoteen nähnyt mun joulukoristeitani.
Lasketaanko tyhjistä koffitölkeistä pinottu joulukuusi koristeeksi?
Mä en ole kuuteen vuoteen nähnyt mun joulukoristeitani.
Lasketaanko tyhjistä koffitölkeistä pinottu joulukuusi koristeeksi?
Punainenhan on joulun väri? Tapaninpäivänähän se on liturginenkin väri?eiks Tuborgin tölkit ois väriltään kelpoja?
Kuuset ovat kyl vihreitä.Punainenhan on joulun väri? Tapaninpäivänähän se on liturginenkin väri?
Sä kun tykkäät niin analysoida ja seurata toisen kirjoitteluja noinkin tarkkaan niin jatka ystävä kallis aivan rauhassa tuota...mua.ei.kiinnosta. Ihan oikeestiNoloo Ellu, niin noloo sun kantiltas Et sä pysty hämäämään ketä tuossa kirjottaja oikeesti tarkoitti, teet vaan itsestäs pellen
Alapeukkusi jo tuolla edellä paljasti ettet ole päässyt irti vaahtosammuttimen värisestä 180cm kiukkukääpiöstä
Wilbur Smithin kirjoja ei oo tullut luettua vuosiin...eiks se ollut sama mies joka kirjoitti siitä suvusta mikä asui afrikassakin ja sen eri vaiheista kautta vuosien jne jne??Eihän palstailsta tuu mitään kun löysin krjastosta Wilbur Smithin Taita-orjasta kertovan kirjan mitä en ole vielä lukenut.
Ihan ko ois törmännyt ylllärinä vanhaan tuttuun ja jäänyt suustaan kiinni...
Niin on tai ainakin pitäis olla...mä en tykkää kun nykyään on jopa vaaleanpunaisia ja sinisiä kuusia...valkonen vielä vois menetellä, mutta kyllä sen vihree pitää olla.Kuuset ovat kyl vihreitä.
Wilbur Smithin kirjoja ei oo tullut luettua vuosiin...eiks se ollut sama mies joka kirjoitti siitä suvusta mikä asui afrikassakin ja sen eri vaiheista kautta vuosien jne jne??
Joo, seksin muistan oikein hyvin niistä kirjoista...niiiiin pitäis alkaa taas lukemaan niitä!Jep!
Hömppää puoliksi ja romantiikkaa ja seksiä mutta en mä ilman Wilburia muistisi ikinä mitään vaikkapa buurisodista.
Mutta toi egypti- sarja on paras. Paras!
Nää Taita-kirjat eivät ole siinä mielessä parhaita kun muistanet, mitä helposti tehtiin Egyptissä miespuolisille orjille jotka palvelivat naisia.Joo, seksin muistan oikein hyvin niistä kirjoista...niiiiin pitäis alkaa taas lukemaan niitä!
Täytyy kyllä kävästä piakkoin kirjastossa!Nää Taita-kirjat eivät ole siinä mielessä parhaita kun muistanet, mitä helposti tehtiin Egyptissä miespuolisille orjille jotka palvelivat naisia.
Eikun k a h v iMainitsiko joku sanan "seksi"?
*höristää korviaan*
Oletko sä ikinä lukenut Wilbur Smithin kirjoja?Mainitsiko joku sanan "seksi"?
*höristää korviaan*