vierailija
joko kysy?
Mitä teiltä täytyy kysyä?Ei oo vielä kysytty, no mullon tässä aikaa ootella!
joko kysy?
Mitä teiltä täytyy kysyä?Ei oo vielä kysytty, no mullon tässä aikaa ootella!
Mitä teiltä täytyy kysyä?
Tuo nyt vaikka alkuun?Kannattaisiko sun kysyä Ellulta naurattaako häntäkin tämä? Kovin on hiljaa.
Mun ei tarvitse kysyä sulta yhtään mitään, mutta jatka sä vaan tuota epätoivoista roikkumistasi aivan rauhassa!!!Tuo nyt vaikka alkuun?
Kuka tässä roikkuu? Olet kimpussa sitkeemmin kuin hirvikärpäset metsässä tai paskakärpäset navetoissa!Mun ei tarvitse kysyä sulta yhtään mitään, mutta jatka sä vaan tuota epätoivoista roikkumistasi aivan rauhassa!!!
Kuka tässä roikkuu? Olet kimpussa sitkeemmin kuin hirvikärpäset metsässä tai paskakärpäset navetoissa!
Oikeesti et tiiä mistään mitään kuhan kiusaat ja koitat saaha ihmiset kirjottamaan jotain mistä voi sitte päätellä jotain...ethän sä muuten koko ajan tarrais johonkin hiivatin peukun antamiseen ja viestittelyyn täällä niin paljon ja kiinnittäis sellaseen normaali toimintaan huomiota. Oisit nyt vaan mustunu ja laittanut viestin niin jutellaan.
EpekPaskanmarjat ala.
Mä voisin kanssa kuvitella itteni lillumaan altaaseen huomenna...tai vaikka jo tänään!Onko kukaan ollut siunton Cumuluksessa? Pitäisi hyödyntää Restelin alekupongit ennenko menevät vanhoiksi.
Voisin hyvinkin kuvitella lilluvani altaassa huomenna.
Pudotaan takaisin maanpinnalle. Mukana on seitsenvuotias neiti-henkiö jota ei siis oikein voi isänsä kanssa miestenpuolelle.Mä voisin kanssa kuvitella itteni lillumaan altaaseen huomenna...tai vaikka jo tänään!
Mutt aattele saat leikkiä vesileluilla vaahtokuplien keskellä!!!! Mä niiin tykkäisin kanssaPudotaan takaisin maanpinnalle. Mukana on seitsenvuotias neiti-henkiö jota ei siis oikein voi isänsä kanssa miestenpuolelle.
Mutta mä niiiiiiiin karkaan jonnekin porealtaaseen!
Mutt aattele saat leikkiä vesileluilla vaahtokuplien keskellä!!!! Mä niiin tykkäisin kanssa
Mä seuraan ainaki! Sitte juoksen khyllä kirkuen pakoon ja liimaudun saunanlauteile heittelemään löylyäEi,ei! EEEEEIIII!
Menen kylmävesialtaaseen. Sinne kukaan ei seuraa.
Kukas sitä nyt kylmään veteen tulis.Ei,ei! EEEEEIIII!
Menen kylmävesialtaaseen. Sinne kukaan ei seuraa.
Ainakin kolkyt sekuntia viihdyn kyllä!Kukas sitä nyt kylmään veteen tulis.
Mielummin odottaa siinä vierellä, että sä tulet sieltä pois.
Et sä kylmävesialtaaseen kauaksi voi jäädä.
Eikä ruotsalaiset voi jäädä terroristien hallinnoimaan Ruotsiin.
Et sä kylmävesialtaaseen kauaksi voi jäädä.
Muistutan vaan... !Sä kun kirjoitit tonne aikasemmin, että pitäis syödä luomulihaa....musta tuntuu, näitten sun juttujen valossa, että sun kropasta löytyy maailman ainoa luomuliha...voinks mä syödä sut? En sais ainakaan nitraattia, en geneettisesti manipuloitua lihaa, en EKjotain myrkkyjä, en liikaa sokeria, en mitään muuta kuin luomulihaa made by you.
Toiselle osapuolelle se ei ollutkaan suhde. Pelkkää tapailua. Että se siitä.Epek
Millä tavalla toisten viesteistä tykkääminen on roikkumista tai kertoo kenenkään tunteista saati sitten kenenkään väleistä yhtään mitään?? Olet todella säälittävä tuon pakkomielteesi kanssa.Mun ei tarvitse kysyä sulta yhtään mitään, mutta jatka sä vaan tuota epätoivoista roikkumistasi aivan rauhassa!!!