The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla on sisäkissa, pääsee ulos valjaissa kyllä mutta ei vapaana ettei satu mitään.
Häntä on kyllä vähänväliä naamalla ja suussa...:love::love:
Muistan vanhastaan, että nopein tapa houkutella omat tai naapurin kissat paikalle on avata jääkaappi.
Toiseks nopein on yrittää nukkua.

Tää nukkumaluukku on vaipoista päästyäni ensimmäinen paikka jossa saan avata jääkaapin oven yksin!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Muistan vanhastaan, että nopein tapa houkutella omat tai naapurin kissat paikalle on avata jääkaappi.
Toiseks nopein on yrittää nukkua.

Tää nukkumaluukku on vaipoista päästyäni ensimmäinen paikka jossa saan avata jääkaapin oven yksin!
Mun kissan saa paikalle avaamalla jääkaapin tai ottamalla herkkupuikot kaapista. Nukkumaan menee ennenkuin minä, että saa varattua parhaan paikan itelleen. Kertakaikkiaan aivan ihana mirri mulla on!:love::love:
 
Viimeksi muokattu:
Mun kissan saa paikalle avaamalla jääkaapin tai ottamalla herkkupuikot kaapista. Nukkumaan menee ennenkuin minä, että saa varattua parhaan paikan itelleen. Kertakaikkiaan aivan mirri mulla on!:love::love:
Kana on parasta herkkua noille kahelle typykälle. Huomasin muuten kivat kynnenjäljet veskipaperissa :D
Kainalossa on kiva nukkua,naamalla ja suussa voi olla häntä tai käpälä. Käpälä saatetaan myös laittaa kaulalle! :love:
 
:eek::(

No voih, nyt minä loukkasin minua. Etkö taaskaan tunnista minua? Minähän olen sinä, me olemme me!
Antoiko äitisi luvan olla koneella näin kauan? Eikös sinulla ole läksyjä tai jotain?

Kotiin tullessa tietty reppu heitetään nurkkaan ja äidille sanotaan; "kiitti voileivästä, tänään ei tullu läksyjä" ja painutaan pihalle ennen kuin äiti ehtii asian kyseenalaistamaan.

Koulussa sit hieman hankalampaa kun lehtori sanoo, että "Aksu ei tietenkään tänäänkään ole tehnyt läksyjä, mutta kysytään häneltä kumminkin. Hänellä voi olla hyvä selitys tai mielenkiintoinen ratkaisu".

Pitää niinku osata ja käyttää mielikuvitusta. Mitä sinulla ei ole.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä