Kukas sen käy sekoittamassa
En mä tiedäKuka siellä sotkee?
Mä alotan joulusiivoukset kunnolla sitte maanantaina.
En tee joulusiivousta erikseen kun en sitä edes vietä.Eikä tänne ketään tule.
Kukas sen käy sekoittamassa
En mä tiedäKuka siellä sotkee?
Mä alotan joulusiivoukset kunnolla sitte maanantaina.
Sulla on kotona tonttu, se siellä päiväaikaan touhuilee.En mä tiedä
Ok tai ookoo, mä koitan touhuilla aina joka pvä jonkun verran ettei sotkua tule sitten kerralla siivottavaks liikaa.En mä tiedä
En mä arkena jaksa,raatona iltasin.Mä olen niin pöörnautin rajalla että yhtenä päivänä töissäkin rupesin itkee kesken töiden että mä en jaksaOk tai ookoo, mä koitan touhuilla aina joka pvä jonkun verran ettei sotkua tule sitten kerralla siivottavaks liikaa.
Kummallinen tonttu kun ei siivoa jälkiään.Yrittää kai vierittää mun syyksi ja kertoo pukille kuinka tuhma olen.Sulla on kotona tonttu, se siellä päiväaikaan touhuilee.
Pitäskö sun mennä jutteleen jollekin?En mä arkena jaksa,raatona iltasin.Mä olen niin pöörnautin rajalla että yhtenä päivänä töissäkin rupesin itkee kesken töiden että mä en jaksa
Juttelee mistä? ei se juttelu mihinkää auta.Eli ei tarvi.Pitäskö sun mennä jutteleen jollekin?
No mikäs sitte auttais? Loma?Juttelee mistä? ei se juttelu mihinkää auta.Eli ei tarvi.
Joku vuoden loma ehkäNo mikäs sitte auttais? Loma?
kiitos!arvasit ilmeisesti oikein nimittäin hyvä ustavamme pedian wiki on myös sitä mieltä että sakramentistapa hyvinnii
Espanjalainen tutkimusmatkailija Gabriel Moraga löysi ja nimesi Sacramento Valleyn ja Sacramentojoen pyhän sakramentin mukaan joko vuonna 1806 tai 1808.
Ööö...kenen?Kohta alkaa anatuden konsertti töllöttimestä
Tääts raitmikä kuka anatude? antti tuisku?
Taisin nähä otsikon missä luki, että antti ruisku on vaihtanut alaa tai jotain vai oliko se cheek? ota noista liimatukkahinareista nyssitte selvää kuka on kekä.mikä kuka anatude? antti tuisku?
Yks kuuntelee antti tuiskua ja on siitä vielä ylpee, hah!Tääts rait
Molemmat vois ettiä semmosia hommia missä ovat hyviä.Taisin nähä otsikon missä luki, että antti ruisku on vaihtanut alaa tai jotain vai oliko se cheek? ota noista liimatukkahinareista nyssitte selvää kuka on kekä.
Kun ei tee mitään niin on hyvä melkein vaikka mihin.Molemmat vois ettiä semmosia hommia missä ovat hyviä.
Eli missä?Molemmat vois ettiä semmosia hommia missä ovat hyviä.
siikki vissiin "lopettaa", en tiennyt että antsakin.Taisin nähä otsikon missä luki, että antti ruisku on vaihtanut alaa tai jotain vai oliko se cheek? ota noista liimatukkahinareista nyssitte selvää kuka on kekä.