Oikeesti harmittaa nytkyllä jos tinku on mulle vihanen siksi etten fanita jotain liimatukka hinareita...
Oikeesti harmittaa nytkyllä jos tinku on mulle vihanen siksi etten fanita jotain liimatukka hinareita...
Oot selkeesti mulle joku sielunheimolainen tai joku vastaava!En siedä tuiskua enkä tsiikkiä. En ole pahoillani.
Poika (keskimmäinen) ''harrastaa'' tuota tosi usein, en edelleenkään ymmärrä miksi.Se jäi vielä kertomatta, että kotiin tullessa huomasin jääkaapin oven olevan auki. Muksu on koulusta tullessaan sulkenut oven, melkein. Mies on nyt iltavuoron päätteeksi ruokakaupassa. Sen verran v...mäinen viikko muutenkin takana, että saa luvan tuoda jotain herkkua tullessaan, vähän. Mrrr.
Kerta vielä ja jääkaapissa on lukko. Muksun välipalana vaikka koiran raksuja, ei mee ruoat pilalle.Poika (keskimmäinen) ''harrastaa'' tuota tosi usein, en edelleenkään ymmärrä miksi.
HerkkuVAJE. Todella hankala työviikko. LAPSI. Ja ostoshelvettiinkin piti tunkea tänään.Täällähän ollaan kovin jyrkällä tuulella.
Joo...meillä on mustat vyöt emmekä epäröi köyttää niillä ketään.Täällähän ollaan kovin jyrkällä tuulella.
Miksi mennä ostoshelvettiin kun voi istua sohvalla ja shoppailla lahjat ressitömästi nettikaupoista oluesta nauttien.HerkkuVAJE. Todella hankala työviikko. LAPSI. Ja ostoshelvettiinkin piti tunkea tänään.
En juo olutta. Joskus on pakko käydä kaupassa. En kyllä yhtään tykkää näin joulun alla.Miksi mennä ostoshelvettiin kun voi istua sohvalla ja shoppailla lahjat ressitömästi nettikaupoista oluesta nauttien.
En tiiä eikä vois vähempää kiinnostaa, mutta lapsena muistan miten ihana oli tehä savesta mutakakkuja!!!Tiedätkö mikä on tarpeeksi vahva miehelle, muta tarkoitettu naiselle?
En kyllä kehtaa tunnustaa miten väärin taas kerran luin jonkun viestin...Miksi mennä ostoshelvettiin kun voi istua sohvalla ja shoppailla lahjat ressitömästi nettikaupoista oluesta nauttien.
Festareilla olen ollut lippistä myöten kurassa. En muuten.En tiiä eikä vois vähempää kiinnostaa, mutta lapsena muistan miten ihana oli tehä savesta mutakakkuja!!!
Mulla menee tuo sekasotkukieli yli hilseen.Miksi mennä ostoshelvettiin kun voi istua sohvalla ja shoppailla lahjat ressitömästi nettikaupoista oluesta nauttien.
Juuri näin.Mulla menee tuo sekasotkukieli yli hilseen.
Mitä tuo, shoppailla lahjat ressittömästi tarkoittaa? Sitäkö, että sinulla ei ole mekko päällä kaupassa?
Menisit sää mekko päällä muuten kyllä kauppaan? Mä niiiiiin haluaisin nähjä sen päivän.*sopottaa ihan hiljaa*Juuri näin.
Katsoin samaa.Täällähän ollaan kovin jyrkällä tuulella.
Jää piparkakut mankeloimatta, kun olet noin stressaantunu.En juo olutta. Joskus on pakko käydä kaupassa. En kyllä yhtään tykkää näin joulun alla.
mitä samaa?Katsoin samaa.
Olut kyl auttaisi noissa kauppareissuissa.Jää piparkakut mankeloimatta, kun olet noin stressaantunu.
Kohta helpottaa, kun mies tulee kaupasta kotiin.Jää piparkakut mankeloimatta, kun olet noin stressaantunu.