Kuka slikki? ai chiikki? Mä en oikeesti tiiä niiden lempinimiä kun en kuuntele heijjän musiiikkia.siikki vissiin "lopettaa", en tiennyt että antsakin.
Kuka slikki? ai chiikki? Mä en oikeesti tiiä niiden lempinimiä kun en kuuntele heijjän musiiikkia.siikki vissiin "lopettaa", en tiennyt että antsakin.
Lahjakkuudet löytyy, kun joutuu työttömäksi.Eli missä?
Emmä käy baareissa.Lahjakkuudet löytyy, kun joutuu työttömäksi.
Menepä lähibaariin niin kuulet kuinka eteviä jätkiä siellä istuu.
Mulla on kaikki cd.t ym. fanituotteet, ja videotallenteet... joka ilta nukahdan katsellen siiklin ja antin silmiin (taskulampun avulla).Kuka slikki? ai chiikki? Mä en oikeesti tiiä niiden lempinimiä kun en kuuntele heijjän musiiikkia.
OK, lue sit The ketjua, täällä on työttömiä moniosaajia.Emmä käy baareissa.
Taas löyty yhteistä.Emmä käy baareissa.
Joskus sä pelotat mua....joskus..Mulla on kaikki cd.t ym. fanituotteet, ja videotallenteet... joka ilta nukahdan katsellen siiklin ja antin silmiin (taskulampun avulla).
Minä en ainakaan morkkaa ketään artisteja ja muusikoita (ainakaan ny), vaikken kuunteliskaan, täytyy vaan hattua nostaa kaikille kun tuottavat ihmisille hyvää mieltä.No mäpä olen nähny antin shown livenä ja se on hyvä ja jaksaa koko keikan pomppia ja keikalla on fiilis katossa että ei kannata morkata jos ei oo keikalla ollu.Nih.
Mitä sitte.Yks kuuntelee antti tuiskua ja on siitä vielä ylpee, hah!
Oikeesti nyt hei Mies joka pomppii??No mäpä olen nähny antin shown livenä ja se on hyvä ja jaksaa koko keikan pomppia ja keikalla on fiilis katossa että ei kannata morkata jos ei oo keikalla ollu.Nih.
Ei mitää...Mitä sitte.
Minä en ainakaan morkkaa ketään artisteja ja muusikoita (ainakaan ny), vaikken kuunteliskaan, täytyy vaan hattua nostaa kaikille kun tuottavat ihmisille hyvää mieltä.
En puhu sulle enääOikeesti nyt hei Mies joka pomppii??
Jaaha, menikö liian hempeeksi.
*menee polvilleen* anteeks höpönassukka... Meillä on vaan erilainen maku musiikin ja miesten suhteen....no hard feelings.En puhu sulle enää
Joo....mutt en uskalla sanoo sitä kun tinkukin on nyt vihanen mulle kun en fanita anttii ja ziikkiiJaaha, menikö liian hempeeksi.
Onhan niillä kolme jalkaa, luulisi että pomppivat paremmin ja korkeammalle kuin naiset.Oikeesti nyt hei Mies joka pomppii??
Niin miehillä on 3 jalkaa, mutta noilla kahdella poikasella on korkeintaan kivikylän nakit housuissaan ja nekin velttoina vasemmassa lahkeessa.Onhan niillä kolme jalkaa, luulisi että pomppivat paremmin ja korkeammalle kuin naiset.
Niin miehillä on 3 jalkaa, mutta noilla kahdella poikasella on korkeintaan kivikylän nakit housuissaan ja nekin velttoina vasemmassa lahkeessa.
Höpöhöpö mtn hiljaa tartte olla
ok, ok. älä ragee siellä.Höpöhöpö mtn hiljaa tartte olla
vai meinasit sää että tinkun takia pitäis olla shh shh?
Nääh..kun oikeesti siis hei tosi mies ei ''pompi''