Hei. Son sama minkänäkönen se sukka on jos se tullee tärkiältä ihimiseltä.Kyllä on söhrösen näkönen sukan alku...purkuun!...taas...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hei. Son sama minkänäkönen se sukka on jos se tullee tärkiältä ihimiseltä.Kyllä on söhrösen näkönen sukan alku...purkuun!...taas...
Juu ja mulla on kapea sänky. Ei siihen mahdu muuten kun päällekäin.Onko niin pieni peitto?
Mä oon jo siellä ekkönää nää mitä häh? Vai enks olekkaan, kenen sänky tää on hei??Tuleeko ellu peiton alle viekkuun?![]()
Aijaa..Juu ja mulla on kapea sänky. Ei siihen mahdu muuten kun päällekäin.
Meinaakko sinäkin tulla?Voipi tulla ahdasta.
Kenen sänkyyn menit?Mä oon jo siellä ekkönää nää mitä häh? Vai enks olekkaan, kenen sänky tää on hei??![]()
Aijaa..
.. Enmuuten halua siihen päällekkhhän..
................................................
Ei, hän nukkuu epekin kanssa omassa sängyssäänMeinaakko sinäkin tulla?
Meinaakko sinäkin tulla?
Kyllä on söhrösen näkönen sukan alku...purkuun!...taas...
Ei, hän nukkuu epekin kanssa omassa sängyssään![]()
Mutt otetaan me kisu viekkuun!
![]()
Mä oon jo siellä ekkönää nää mitä häh? Vai enks olekkaan, kenen sänky tää on hei??![]()
Emminä voi tuollasta asiaa tietää??Kenen sängyn alle menin?![]()
olikohan ihan loppuun asti ajateltunna tuokaan ajatuksentekele...
Tietty jos halluu aamulla olla hyvin rutistettuvanutettulikistetty ja joka sopukankolonen täynnänsä meikäläisen kikkurasotkuhivusta niin....
Hei me ollaan sitte samanlaisia nukkutohottajia joten nöy hätäolikohan ihan loppuun asti ajateltunna tuokaan ajatuksentekele...
Tietty jos halluu aamulla olla hyvin rutistettuvanutettulikistetty ja joka sopukankolonen täynnänsä meikäläisen kikkurasotkuhivusta niin....no ei halluu![]()
Antaa tämän neuvon: verkkokaupat rules.
Ei suinkaan, minullako sellainen? Pois se minusta
![]()
Mä nukun leveästi ja levottomasti.Hei me ollaan sitte samanlaisia nukkutohottajia joten nöy hätäsiis meillä kahella...softysta en osaa sanua miten kävis.
![]()
No mutta voi kiitos! Villatöppöset mulle, on niin pienet jalat ettei mee paljon ees lankaakaakaan.Tärkeälle ihmiselle juu...Elenalle ajattelin![]()
Mä nukun leveästi ja levottomasti.
Aijai sitte tulee vaikeuksia.et muute nuku levveesti etkä levottomasti jos oot Ellun ja mun välissä..
Pikemminkin hyvin supussa ja kinttusillakäpälillä rutistuspaketoituna. Ja hiljasena. Katos ne tuplakikkurat...