*ojentaa nessupakettia*
Ni , tulis kato persoonalliset ja hianot
*ojentaa nessupakettia*
Äläpä mulkoile yhtään
Niivvarmaan*ojentaa nessupakettia*
Ni , tulis kato persoonalliset ja hianot
Smurffipipo heijastinlangasta.Juu sellanen.Mulle riittää smurffipipo ja villasukat
Tosin nää vois olla aika kova juttu:
Eiku ihan sellanen musta se sais olla...tai khakinvihreeSmurffipipo heijastinlangasta.Juu sellanen.
Tää on oikeesti hyvä
Mulle kotiasuksiaksulle ja epekille tällanen asu kokonaisuus, että saatte poijjaatkansanurhokkaat vähän väriä elämään!!!
Hyvä ettet sitten halunnutkaan !Jyskin jouluiset ovimatot ja tyynyt ovat olleet suosittuja, kaikki myyty. En olisikaan halunnut jouluista poronsarvikynnysmattoa.
Ajattele, mikä itkupotkuraivarin paikka se olisikaan ollut.Hyvä ettet sitten halunnutkaan !
Viesti alkoi silmissäni näin: ''Jyystin jouluiset ovimatot ja tyynyt..'' tuossa vaiheesa oli pakko räpsyttää räpsyttimiä ja aloittaa lukeminen alusta.Jyskin jouluiset ovimatot ja tyynyt ovat olleet suosittuja, kaikki myyty. En olisikaan halunnut jouluista poronsarvikynnysmattoa.
Likainen mielikuvitus? Paheksun, kiristää nutturaa.Viesti alkoi silmissäni näin: ''Jyystin jouluiset ovimatot ja tyynyt..'' tuossa vaiheesa oli pakko räpsyttää räpsyttimiä ja aloittaa lukeminen alusta.
Ai oisko...eiiikäku niiniin ja tottakai....Ajattele, mikä itkupotkuraivarin paikka se olisikaan ollut.
Deal with the devil.Mitäpä tuosta, uskon että jopa asiankannattaja on samaa mieltä että natsit pelasti suomen
Ei suinkaan, minullako sellainen? Pois se minustaLikainen mielikuvitus? Paheksun, kiristää nutturaa.
Mun pitäs mennä viikonlopun aikaan ihmismeren keskelle shoppialee lahjoja.Ei kiinnostais yhtään.sinne pitäs mennä jo kukonpierun aikaan että sais parkkipaikan.Huomenna Ikeaan, eiköhän sieltä jotain löydy.