Hei. Son sama minkänäkönen se sukka on jos se tullee tärkiältä ihimiseltä.Kyllä on söhrösen näkönen sukan alku...purkuun!...taas...
Hei. Son sama minkänäkönen se sukka on jos se tullee tärkiältä ihimiseltä.Kyllä on söhrösen näkönen sukan alku...purkuun!...taas...
Juu ja mulla on kapea sänky. Ei siihen mahdu muuten kun päällekäin.Onko niin pieni peitto?
Mä oon jo siellä ekkönää nää mitä häh? Vai enks olekkaan, kenen sänky tää on hei??Tuleeko ellu peiton alle viekkuun?
Aijaa..Juu ja mulla on kapea sänky. Ei siihen mahdu muuten kun päällekäin.
Meinaakko sinäkin tulla?Voipi tulla ahdasta.
Kenen sänkyyn menit?Mä oon jo siellä ekkönää nää mitä häh? Vai enks olekkaan, kenen sänky tää on hei??
Aijaa..
.. Enmuuten halua siihen päällekkhhän..
................................................
Ei, hän nukkuu epekin kanssa omassa sängyssään Mutt otetaan me kisu viekkuun!Meinaakko sinäkin tulla?
Meinaakko sinäkin tulla?
Kyllä on söhrösen näkönen sukan alku...purkuun!...taas...
olikohan ihan loppuun asti ajateltunna tuokaan ajatuksentekele...Ei, hän nukkuu epekin kanssa omassa sängyssään Mutt otetaan me kisu viekkuun!
Minun. Etkö tiedä missä olet?Mä oon jo siellä ekkönää nää mitä häh? Vai enks olekkaan, kenen sänky tää on hei??
Emminä voi tuollasta asiaa tietää??Kenen sängyn alle menin?
Sounds like a plan!olikohan ihan loppuun asti ajateltunna tuokaan ajatuksentekele...
Tietty jos halluu aamulla olla hyvin rutistettuvanutettulikistetty ja joka sopukankolonen täynnänsä meikäläisen kikkurasotkuhivusta niin....
Hei me ollaan sitte samanlaisia nukkutohottajia joten nöy hätä siis meillä kahella...softysta en osaa sanua miten kävis.olikohan ihan loppuun asti ajateltunna tuokaan ajatuksentekele...
Tietty jos halluu aamulla olla hyvin rutistettuvanutettulikistetty ja joka sopukankolonen täynnänsä meikäläisen kikkurasotkuhivusta niin....no ei halluu
Riippuu mikä on toimitustapa,posti ei pysty toimittamaan ajoissa paketteja tai ryssii muulla tavalla toimituksenAntaa tämän neuvon: verkkokaupat rules.
HmmEi suinkaan, minullako sellainen? Pois se minusta
Mä nukun leveästi ja levottomasti.Hei me ollaan sitte samanlaisia nukkutohottajia joten nöy hätä siis meillä kahella...softysta en osaa sanua miten kävis.
Emminä voi tuollasta asiaa tietää??
No mutta voi kiitos! Villatöppöset mulle, on niin pienet jalat ettei mee paljon ees lankaakaakaan.Tärkeälle ihmiselle juu...Elenalle ajattelin
et muute nuku levveesti etkä levottomasti jos oot Ellun ja mun välissä..Mä nukun leveästi ja levottomasti.
Aijai sitte tulee vaikeuksia.et muute nuku levveesti etkä levottomasti jos oot Ellun ja mun välissä..
Pikemminkin hyvin supussa ja kinttusillakäpälillä rutistuspaketoituna. Ja hiljasena. Katos ne tuplakikkurat...