The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mun pitäs mennä viikonlopun aikaan ihmismeren keskelle shoppialee lahjoja.Ei kiinnostais yhtään.sinne pitäs mennä jo kukonpierun aikaan että sais parkkipaikan.
Aja sinne parkkikselle jo yöllä ja panet herätyksen soimaan silleen että seisot ovilla jo ensimmäisenä:ninja:. Ihan tälleen ystävällisyydessä annan sulle tämän neuvon. *antaa tämän neuvon*(y)
 
Mun pitäs mennä viikonlopun aikaan ihmismeren keskelle shoppialee lahjoja.Ei kiinnostais yhtään.sinne pitäs mennä jo kukonpierun aikaan että sais parkkipaikan.
Älä mee.

Mitäs virkaa on semmoisilla lahjoilla jotka on pakosta hankittu vitutuksen vallassa?

Mä ilahdun semmoisesta lahjasta jossa on ajateltu mua. En kaipaa ensimmäistäkään pakettia jotka on vitutuksen vallassa haettu ostoshelvetistä koska Aksullekin ny jotain pitää keksiä.

Divarista saa TexWillerin vuosikerran kympillä. Jos tietää, että tänhetkinen kokoelmani päättyy vuoteen -96 niin kaikki nuhruiset vuosikerrat siitä eteenpäin ilahduttaa mua enemmän kuin hätäpäissä hankitut pinkit boxerit.
 
En mene vitutuksessa shoppailemaan vaan ainoastaan se ryysis ottaa kupoliin.Tyhmä kun aina jättää viime tinkaan ostamisen.Mutta kuten sanoin,toinen on jo periaatteessa hankittu se on se lahjakortti minkä lahjan saaja toivoi.Joten sinne kauppaan haen sen ja hän menee sitten sieltä ostamaan mikä itseään miellyttää.Aikuisille ei lahjojoja hankita.
 
En mene vitutuksessa shoppailemaan vaan ainoastaan se ryysis ottaa kupoliin.Tyhmä kun aina jättää viime tinkaan ostamisen.Mutta kuten sanoin,toinen on jo periaatteessa hankittu se on se lahjakortti minkä lahjan saaja toivoi.Joten sinne kauppaan haen sen ja hän menee sitten sieltä ostamaan mikä itseään miellyttää.Aikuisille ei lahjojoja hankita.
Onneksi mä en ole koskaan kasvanut isoksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä