Noin seksyn pinkissä asukokonaisuudessa mulle tulis turhan tyttömäinen olo.aksulle ja epekille tällanen asu kokonaisuus, että saatte poijjaatkansanurhokkaat vähän väriä elämään!!!
Noin seksyn pinkissä asukokonaisuudessa mulle tulis turhan tyttömäinen olo.aksulle ja epekille tällanen asu kokonaisuus, että saatte poijjaatkansanurhokkaat vähän väriä elämään!!!
Miten havunoksista virkataan? Eikö ne neulaset pistele ihan kamalasti.
Aja sinne parkkikselle jo yöllä ja panet herätyksen soimaan silleen että seisot ovilla jo ensimmäisenä. Ihan tälleen ystävällisyydessä annan sulle tämän neuvon. *antaa tämän neuvon*Mun pitäs mennä viikonlopun aikaan ihmismeren keskelle shoppialee lahjoja.Ei kiinnostais yhtään.sinne pitäs mennä jo kukonpierun aikaan että sais parkkipaikan.
What ever it takesaksulle ja epekille tällanen asu kokonaisuus, että saatte poijjaatkansanurhokkaat vähän väriä elämään!!!
aksulle ja epekille tällanen asu kokonaisuus, että saatte poijjaatkansanurhokkaat vähän väriä elämään!!!
Antaa tämän neuvon: verkkokaupat rules.Mun pitäs mennä viikonlopun aikaan ihmismeren keskelle shoppialee lahjoja.Ei kiinnostais yhtään.sinne pitäs mennä jo kukonpierun aikaan että sais parkkipaikan.
Ei mikään kerkee enää jouluks.Ja sitäpaitsi menen varmaan lahjakorttilinjalla ainakin tolle vanhemmalle tädin kullalle kun sillä on niin tarkka maku mitä haluaa niin saa sitten itte mennä ostamaan.Oma toiveensa.Antaa tämän neuvon: verkkokaupat rules.
Meinaat että tinku pääsee nopeemmin kauppaan jos pukeutuu pelkkään pipaan ja verkkiksiin?Antaa tämän neuvon: verkkosukat rules.
Sisäluvun taito, ei ole sunkaan kohdalla peruskoulu mennyt hukkaanMeinaat että tinku pääsee nopeemmin kauppaan jos pukeutuu pelkkään pipaan ja verkkiksiin?
Kiitos huomaisuuves.. .. huomaisuudesta..siis .. huomaisuudestavasi.... ko? Eikäkö anna olla, vituix män mut hyvin meniaksulle ja epekille tällanen asu kokonaisuus, että saatte poijjaatkansanurhokkaat vähän väriä elämään!!!
In kahvituspaputus veritasTää palsta taitaa kaatua kohta. Meen juomaan kahvia ja olin silmäilemässä latinan kielioppia. Huvinsa kullakin
Aiunt enim multum legendum esse, non multaTää palsta taitaa kaatua kohta. Meen juomaan kahvia ja olin silmäilemässä latinan kielioppia. Huvinsa kullakin
Älä mee.Mun pitäs mennä viikonlopun aikaan ihmismeren keskelle shoppialee lahjoja.Ei kiinnostais yhtään.sinne pitäs mennä jo kukonpierun aikaan että sais parkkipaikan.
Kuka se sie olet?mitäs täällä tapahtuu,ihme meininkiä.Joku sotkupelle sotkee palstaa,kyllä olis koivuniemen herralle töitä taas tarjolla
Kokardihan tuo on.Kuka se sie olet?
Olokhot, eipä se mulle kuulu.Kokardihan tuo on.
Mitäs asiaa enempää miettimään.
Voipi tulla ahdasta.Tuleeko ellu peiton alle viekkuun?
Onko niin pieni peitto?Voipi tulla ahdasta.
Onneksi mä en ole koskaan kasvanut isoksi.En mene vitutuksessa shoppailemaan vaan ainoastaan se ryysis ottaa kupoliin.Tyhmä kun aina jättää viime tinkaan ostamisen.Mutta kuten sanoin,toinen on jo periaatteessa hankittu se on se lahjakortti minkä lahjan saaja toivoi.Joten sinne kauppaan haen sen ja hän menee sitten sieltä ostamaan mikä itseään miellyttää.Aikuisille ei lahjojoja hankita.