Elä heitä kirvestäsi kaivoon.
Hyvät on varattu. Tai sitten miestä ei kiinnosta. Joten sitä vaihtoehtoa ei ole.
Hyvät on varattu. Tai sitten miestä ei kiinnosta. Joten sitä vaihtoehtoa ei ole.
Huomentapäivää sullekin ..Huomenta päivää...olipa katkonaiset unet ja pahoja unia, kiva herätä ensinnäkin hiestä märkänä ja kipittää kuumeisena suihkuun ja sen jälkeen herätä muutama tunti myöhemmin painajaisen takia kun luulee sen olleen totta...kiva siinä sitte itkee pitkä tovi ennenkun hoksaa kaiken olleen vaan unta. Onneks sain syvän huokauksen jälkeen samantien unesta taas kiinni ja heräsin vasta pari tuntia sitten siihen kun elukat jahtas toisiaan ja kissa hyppäs suoraan kyljen päälle steppailemaan
Eijjoo ees mä nään aina unissani sellasta missä jollekin josta välitän sattuu jotain kamalaa Sellaset painajaiset taas missä mua yritetään satuttaa on oikeestaan ihan piis of kakkuja kun pääsen niissä usein lentämällä karkuun ^^Ei oo mutta seki parempi.
Äläs äläs nyt kuules yhtään siellä....en sano tämän enempää kun tiiät jo hyvinkin mitä tarkoitan ja ajattelenHyvät on varattu. Tai sitten miestä ei kiinnosta. Joten sitä vaihtoehtoa ei ole.
..kun ei se vaan mee niin...ei sydämen eikä pillunkaan kanssa*kuiskaa*...kun ei tunteitaan voi kieltää eikä päästä pakoon...Sydän on puoliksi kiveä niin miksi ei koko pillu?
Heitin jo. En kaipaa lisää sydänsuruja.Elä heitä kirvestäsi kaivoon.
Mun unissa kohdistuu aina minuun.Eijjoo ees mä nään aina unissani sellasta missä jollekin josta välitän sattuu jotain kamalaa Sellaset painajaiset taas missä mua yritetään satuttaa on oikeestaan ihan piis of kakkuja kun pääsen niissä usein lentämällä karkuun ^^
Ei mene, valitettavasti...kun ei se vaan mee niin...ei sydämen eikä pillunkaan kanssa*kuiskaa*...kun ei tunteitaan voi kieltää eikä päästä pakoon...
Se on hyvä. Ilma kiertääPierasin
Tietysti kun ei nikillään enää uskalla/viitsi/kehtaa mistä sitten johtuukaan.Palstailee harmaana.
Mun unet on aina levottomia ja täynnä mitä oudoimpia juttuja mutta kuumeessa ne menee kieltämättä jo aivan överiksHuomentapäivää sullekin ..
Kipeenä sitä vasta näkeekin ihan puishuonoja ja kahjoja unia, mistä lie johtuukaan... Mutta ota päikkärit jos siltä tuntuu, päivä on vasta aluillaan
Ak:n juttu on eri asia.Tietysti kun ei nikillään enää uskalla/viitsi/kehtaa mistä sitten johtuukaan.
Aivan kuten asiankannattaja itsekin teki kun hetkeksi nikillään palstalta poistui niin harmaana kävi kirjoittelemassa.
Oikeesti, sinua käyy tosi sääli, kun lomatkin menee tällaiseenEi mene, valitettavasti.
höhMun unissa kohdistuu aina minuun.
Pah, paskaan elämään tavallaan tottuu.Oikeesti, sinua käyy tosi sääli, kun lomatkin menee tällaiseen
No mutta awww aina valmiina auttamaanSe on taas pizzan tekoa tänään.
Muruselle tekee mitä vaan. Onneks sain Ellulta hyviä vinkkejä täytteistä, eli vihreitä oliiveja, jalapenoa, chiliä ja herkkusieniä.
Mulle käy sun ehdotus mutta ei teinille.No mutta awww aina valmiina auttamaan