Paita lensi äkkiä pois ja huuhtelin ihon kylmällä vedelläÄkkiä jäähdyttämään
Paita lensi äkkiä pois ja huuhtelin ihon kylmällä vedelläÄkkiä jäähdyttämään
Mukavaa päivääKivaa päivää, aika ryhdistäytyä
No hei todellakin tuolle parralle iso plussa ...mutta pitkä tukka pois, lyhyempi kävis paremminLiian karvaton...siis kropaltaan...naamakarvoille plussa, pitkille hiuksille miinus ja lihakset on wau
Et sentää videolle saanut taltioitua suoritusta?Paita lensi äkkiä pois ja huuhtelin ihon kylmällä vedellä
Kuva tai ei uskota!Paita lensi äkkiä pois ja huuhtelin ihon kylmällä vedellä
En saanu oli liian kiire heitää paita poisEt sentää videolle saanut taltioitua suoritusta?
Paita on jo päällä en kiitti enää ottaa poisKuva tai ei uskota!
Mä jo vuosia sitten totesin, että hittoako mä teen lihaksilla koska mä osaan käyttää koneita.No hei todellakin tuolle parralle iso plussa ...mutta pitkä tukka pois, lyhyempi kävis paremmin
Lihakset ..no kattoohan tuota mutta mun makuun liian timmi.
Älä turhaan nousePitäsköhän jo nousta sängystä?
Nuori ja komea?Päi ja vää.
Tonne yhteen ketjuun laitoin ajatusleikin millaista elämäni olisi Echon kanssa. Saanko jatkaa moista ajatusleikkiä?
Ei se mitään, teen niin silti.
Softy minua ehkäpä sietäisi mutta olisin itse ongelmissa koska en ole nuori enkä komea.
Niin ja huomenta.
Mä en nouse. Just heräsin. Sänky on paras paikka kotona. Mä nautin kiireettömyydestä. Maanantaina alkaa taas stressi yms.Pitäsköhän jo nousta sängystä?
Entäs kun niitä muitakaan ominaisuuksia ei ole?Nuori ja komea?
Olet vain 3v. vanhempi. Eli sopivan ikäinen.
Muut ominaisuudet ovat ulkonäköä tärkeämpiä.
Mä en nouse. Just heräsin. Sänky on paras paikka kotona. Mä nautin kiireettömyydestä. Maanantaina alkaa taas stressi yms.
Tissi raukka.Ai perhana meinas tissi palaa,kun kuumaa kahvia lenti paidalle
Sulla on hyviä ominaisuuksia. Suurin osa niistä on pääkopassa.Entäs kun niitä muitakaan ominaisuuksia ei ole?
Ei onneksi sattunu pahemmin & rakas isäntäni hoiti rasvauksen jo varmuuden vuoksi mutta ainahan kannattaa rasvata lisääTissi raukka.
Tarviitko rasvaa? Mä voin levittää.
Ehottomasti tarvitsee toisen rasvauksen. Mulla on hyvää voidetta.Ei onneksi sattunu pahemmin & rakas isäntäni hoiti rasvauksen jo varmuuden vuoksi mutta ainahan kanattaa rasvata lisää
NamsNousin, laitoin läppärin lataukseen ja kohta viskaan karjalanpaistin uuniin