Softy
Joo kiitti.Pidä hauskaa !
Joo kiitti.Pidä hauskaa !
Tehokas ryppyvoideMä en edes ymmärrä niitten päälle mitään ...tirpana on nyt muutamana kertana ollut valveutuneempi
Muutenkin meen tämmösenä ...luonnonnassuna...
Mun mielestä elämän viivat ovat kauniita ja seksikkäitäkin ..ei niitä tarvitse peitellä mutta joka niin haluaa, niin se hänelle suotakoon .Tehokas ryppyvoide
saako fifty fiftyä? Tänne?Mä kilautin kaverille. Hää menee paikalliseen joten niin menen minäkin.
Joo, se on käyttämättä.saako fifty fiftyä? Tänne?
Liian karvaton...siis kropaltaan...naamakarvoille plussa, pitkille hiuksille miinus ja lihakset on wau
Ne miettivät että miksi nuo hullut ihmiset täyttävät keuhkonsa myrkkykaasulla. Ja vastaavat, että hidasta itsemurhaahan ne tekevät.Kevät muuten on alkanut.
Kävin tossa partsilla aamuröökillä niin maailma oli täynnä linnunlaulua.
Tietty jos sen kääntäisi ihmisten kielelle niin eihän ne just muuta sano kuin että tää on mun reviiri ja pysy loitolla ja kattokaa, taas toi hullu on partsilla röökillä.
Mutta jos ei ole ymmärtävinään kieltä niin kyllähän tuo viserrys on korvalle kelpoisaa kuultavaa.
Ei sitten yhtään mun makuun ihan muuten muutaman kerran piti vilkasta varmuuden vuoksi.
Vissiin mieli tekis?Kaapelilla olisi retro ja vintage -messut, huokaus. En mene, en mene, jupinaa...
Kyllä, mutta budjetti ei taivu kaikkiin sieltä löytyviin ihanuuksiin.Vissiin mieli tekis?
HuomentaHuomenta
HuomentaHuomenta
Äkkiä jäähdyttämäänAi perhana meinas tissi palaa,kun kuumaa kahvia lenti paidalle