The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Päi ja vää.

Tonne yhteen ketjuun laitoin ajatusleikin millaista elämäni olisi Echon kanssa. Saanko jatkaa moista ajatusleikkiä?
Ei se mitään, teen niin silti.

Toffo kestäisi minua korkeintaan kolme vuorokautta ja siinäkin on lapinlisää vähintään sata tuntia.

Softy minua ehkäpä sietäisi mutta olisin itse ongelmissa koska en ole nuori enkä komea.

Kyöpelitär taas on ihan unelma mutta liemikattilansa muuttaisi minut sammakoksi alta aikayksikön.

Bitchin kanssa mä taas tulisin hirveen hyvin toimeen sillä edellytyksellä, että nähtäis kaks kertaa vuodessa.

Kaisusta en omasta puolestani keksi mitään koska tykkään kissoistakin. Hyvien naisten huono puoli on aina se, että ovat varattuja. Jos ei tänään niin ennen kuin minä ehdin.

Lunaticin kanssa suhde olisi vähintäänkiin ööh mielenkiintoinen. Mutta nainen joka leikkaa veitsellä oman sormensa poikki niin en uskalla edes kuvitella mitä hän minulta leikkaisi poikki?

Tinkuliinin kanssa suhteesta ei tulisi mitään. Jos tarvitsen kynnysmattoa niin käyn ostamassa semmoisen prismasta.
Hänen olisi korkea aika kasvaa naiseksi jolla on omantunnonarvo. Muutoin tykkään hänestä suuresti.

Ellun kanssa me pärjättäis ihan mainiosti, olkoonkin että meistä jompaakumpaa pitäis hieman kouluttaa sen pärjäämisen eteen. Ei ny kumminkaan nyrkillä.

Mythago taas ei edes huomaisi minua kun käyttäisin kaiken aikani sarjakuvakokoelmiensa kimpussa ja unohtaisin, että hitto vie, täällä oli nainenkin vai oliko? Skrahilpari rules!

Roosan kanssa mä en osais olla. Nimenomaan en osais. Mua pitäis tosiaankin opettaa mut vanha koira ei opi uusia temppuja.

Routamisun positiivisuus taas on jotain niin käsittämätöntä että se menee yli ymmärrykseni. Suhde kyynisen kusipään kanssa on ajatuksenakin mahdoton.

Niin ja huomenta.
 
Kevät muuten on alkanut.
Kävin tossa partsilla aamuröökillä niin maailma oli täynnä linnunlaulua.
Tietty jos sen kääntäisi ihmisten kielelle niin eihän ne just muuta sano kuin että tää on mun reviiri ja pysy loitolla ja kattokaa, taas toi hullu on partsilla röökillä.

Mutta jos ei ole ymmärtävinään kieltä niin kyllähän tuo viserrys on korvalle kelpoisaa kuultavaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Lunatic
vierailija
Kevät muuten on alkanut.
Kävin tossa partsilla aamuröökillä niin maailma oli täynnä linnunlaulua.
Tietty jos sen kääntäisi ihmisten kielelle niin eihän ne just muuta sano kuin että tää on mun reviiri ja pysy loitolla ja kattokaa, taas toi hullu on partsilla röökillä.

Mutta jos ei ole ymmärtävinään kieltä niin kyllähän tuo viserrys on korvalle kelpoisaa kuultavaa.
Ne miettivät että miksi nuo hullut ihmiset täyttävät keuhkonsa myrkkykaasulla. Ja vastaavat, että hidasta itsemurhaahan ne tekevät.

Eläköön parveketupakointikielto, tule ja täytä koko maa :love:
 
Huomenta muruset :love:
Kevättä kohti pikkuhiljaa :love:
Välillä on plussan puolella,että lumet uhkaa sulaa,sitten sataa lisää lunta ja on pikkupakkanen,ainakin on aika kirkas sää :)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä