Kiitti muruEhottomasti tarvitsee toisen rasvauksen. Mulla on hyvää voidetta.
Kiitti muruEhottomasti tarvitsee toisen rasvauksen. Mulla on hyvää voidetta.
Mut mulla on vaan kaksi aivosolua!Sulla on hyviä ominaisuuksia. Suurin osa niistä on pääkopassa.
Taisit taas kelailla jotain vireoo..En saanu oli liian kiire heitää paita pois
Mä myös suosittelen toista rasvausta.Ehottomasti tarvitsee toisen rasvauksen. Mulla on hyvää voidetta.
Joo samaa katoin kanssa..kun katoin kolmannen kerran tuon videon....että vähän liian tiukkalihaksinenNo hei todellakin tuolle parralle iso plussa ...mutta pitkä tukka pois, lyhyempi kävis paremmin
Lihakset ..no kattoohan tuota mutta mun makuun liian timmi.
Kyllä miehellä sänki saa olla..siihen on kiva painaa oma nassu ja kattoo tillittää sitten sen naamarehun takaa suoraan toista silmiinParta pois niin on hyvä. Mä en tykkää karvoista vartalossa.
Mä tykkään siloposkisista.Kyllä miehellä sänki saa olla..siihen on kiva painaa oma nassu ja kattoo tillittää sitten sen naamarehun takaa suoraan toista silmiin
No voi hemmetti.Kyllä miehellä sänki saa olla..siihen on kiva painaa oma nassu ja kattoo tillittää sitten sen naamarehun takaa suoraan toista silmiin
No voi hemmetti.
Olen aina pitänyt kunnia- asiana sitä, että ainakaan naamakarvat eivät raavi.
Ja nyt vasta mulle kerrotaan toisin.
Taisit taas kelailla jotain vireoo..
Pittää vissiin siivota murut pois tissien välistäAh.. sipsejä. Tekee mieli suolaista.
Hemmetin murut meni tissien väliin.
JooPittää vissiin siivota murut pois tissien välistä
Lähtiskö ne lipasemalla pois ? Vai pitäiskö käyttää käsiä ?
Aattele miten ihanaa on sitten istua Pepin kanssa sohvalla kattelemassa Poirottia ja Peppi painaa välillä nenunsa siihen sun sänkees ja nuuhkii poskesta ja kuiskii samalla korvaan helliä sanoja...huomaat yhtä äkkiä ja yllättäen senkin miten tyhmä koko Poirot sarja ees onNo voi hemmetti.
Olen aina pitänyt kunnia- asiana sitä, että ainakaan naamakarvat eivät raavi.
Ja nyt vasta mulle kerrotaan toisin.
Kaikessa muussa osuit naulan kantaan, paitti että Poirotti ei ole tyhmä.Aattele miten ihanaa on sitten istua Pepin kanssa sohvalla kattelemassa Poirottia ja Peppi painaa välillä nenunsa siihen sun sänkees ja nuuhkii poskesta ja kuiskii samalla korvaan helliä sanoja...huomaat yhtä äkkiä ja yllättäen senkin miten tyhmä koko Poirot sarja ees on
Lipasemalla lähtee paremmin. Sitten voi kokeilla lähtikö kaikki pois.Lähtiskö ne lipasemalla pois ? Vai pitäiskö käyttää käsiä ?
Tuunko nuolasemaan muruset pos tissivaostaAh.. sipsejä. Tekee mieli suolaista.
Hemmetin murut meni tissien väliin.
Aattele miten ihanaa on sitten istua Pepin kanssa sohvalla kattelemassa Poirottia ja Peppi painaa välillä nenunsa siihen sun sänkees ja nuuhkii poskesta ja kuiskii samalla korvaan helliä sanoja...huomaat yhtä äkkiä ja yllättäen senkin miten tyhmä koko Poirot sarja ees on
Tule vaan.Tuunko nuolasemaan muruset pos tissivaosta
Joo se Poirotti osa oli vähän niiku provo siihen viestin loppuunKaikessa muussa osuit naulan kantaan, paitti että Poirotti ei ole tyhmä.
Tule vaikka kokeilemaan.
Ok, tuonko karjalanpaistii myös sit tullessaniTule vaan.