Ei oo kyl vanhaksi pyyntöä. On kremppaa siellä ja täällä.Au meinaa selkä taas vähän vihoitella
Juuh,niimpä pakottaa ja koskee sinne sun tänne pittää venytellä kunnolla,toivottavasti ei.Ei oo kyl vanhaksi pyyntöä. On kremppaa siellä ja täällä.
Toivottavasti selkä ei kunnolla ala kiukuta.
hyvä kysymysOnkos ketjussa ainuttakaan täysin tervettä?
Heii. Et tullut lihoinesi tänne.Ny on masu täys, röyh
En tiedä. Mullakin selkä paskana. Polvet ovat alkaneet natista useammin. Kaikki nivelet naksuvat tai rutisevat. Ja ne kivut..Onkos ketjussa ainuttakaan täysin tervettä?
mutta öljyt muistit onneksi vaihtaa.En tiedä. Mullakin selkä paskana. Polvet ovat alkaneet natista useammin. Kaikki nivelet naksuvat tai rutisevat. Ja ne kivut..
Ei ooOnkos ketjussa ainuttakaan täysin tervettä?
Höh,et saanu sit lihaa ?Heii. Et tullut lihoinesi tänne.
Rasvat ja kaikki valmiina.
Söin leipää ja kahvia.
Ei ole.Onkos ketjussa ainuttakaan täysin tervettä?
Edellisestä kerrasta on aikaa.mutta öljyt muistit onneksi vaihtaa.
En. Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.Höh,et saanu sit lihaa ?
Tais olla tätä ikäluokkaa. Selkäsairaus tuli jo 30v. 36v. se alkoi pahenemaan.Eik joskus satoja vuosia sitten kuoltu viimeistään tässä iässä mitä ketjulaiset on.
Jooh,on siinäkin mies,kiusaa lihalla,mut ei annakkaanEn. Antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa.
Juup,sitä kupsahettiin paljon nuorempana aikoinaanEik joskus satoja vuosia sitten kuoltu yleensä viimeistään tässä iässä mitä ketjulaiset on.
Niinpä.Tais olla tätä ikäluokkaa. Selkäsairaus tuli jo 30v. 36v. se alkoi pahenemaan.
Niinpä. Mulla se on työperäinen sairaus.Niinpä.
ynnä muut tapaturmat ja vaivat.. Kyllä ihme on jos ilman terveydenhuoltoa kukaan eli 50v asti.
Onneksi itse olen vielä välttynyt selkävaivoilta. Muuta kyllä löytyy,
Jepulis!Eik joskus satoja vuosia sitten kuoltu yleensä viimeistään tässä iässä mitä ketjulaiset on.
Hyvä että on.Jepulis!
Ja olisinhan mäkin ollut jo kuolleena vuoden ellei ois nykylääketiedettä.
Niinpä. Mulla se on työperäinen sairaus.
Nuoruudessa ei tiedetty ergonomiaa. Työvälineet olivat aikaa vieviä ja raskaita.