vierailija
..eli lihanhimo melkein tyydytetty .Kreikkalaista salaattia ja lihamureketta....ai niin ja tein jotain odottamatonta eli maistoin pekonia...röyh.
No, pianpa senkin puutteen korjaa.
..eli lihanhimo melkein tyydytetty .Kreikkalaista salaattia ja lihamureketta....ai niin ja tein jotain odottamatonta eli maistoin pekonia...röyh.
Onneksi tosiaan saa apua moneen sairauteen,mihin olis aiemmin kuolluJepulis!
Ja olisinhan mäkin ollut jo kuolleena vuoden ellei ois nykylääketiedettä.
Pekoni on hyvää.Kreikkalaista salaattia ja lihamureketta....ai niin ja tein jotain odottamatonta eli maistoin pekonia...röyh.
No jaa mulla mittää himoo lihaan ollutkaan mutku sitä pekonia oli lihamurekkeen päällä niin en sitä palasta viittinyt heittää roskiinkaan kun oli sellanen sopivan rapsakka eikä mitenkään pehmeetä löllöä..eli lihanhimo melkein tyydytetty .
No, pianpa senkin puutteen korjaa.
Niin on! Rapsuksi paistettuja pekooninsiivuja ja vesimelonia. Oi!Pekoni on hyvää.
Vain jos se on sellanen läpeensä rapea ^^Pekoni on hyvää.
Voi ei, mä houkuttelin sut pekoninhimoonTunnin kuluttua menen kauppaan. Taidan ostaa pekonia.
Hyvä että sain lainaksi keittolevyn.
Vitutta kun en voi käyttää keittiötä. Olohuone on täynnä kamaa.
Pölyä on joka paikassa.
Vastahan ne uunista otinHeii. Et tullut lihoinesi tänne.
Rasvat ja kaikki valmiina.
Söin leipää ja kahvia.
Mikä se on se pipari, jossa on kaksi vähän kovempaa sivua vastakkain ja sitä punaista niitten välissä.No jaa mulla mittää himoo lihaan ollutkaan mutku sitä pekonia oli lihamurekkeen päällä niin en sitä palasta viittinyt heittää roskiinkaan kun oli sellanen sopivan rapsakka eikä mitenkään pehmeetä löllöä
Mutku ei jaksa odottaa enää.Vastahan ne uunista otin
Ei se mitään. Sitä voi syödä joskus. Lomaviikkoa on vielä jälellä. Joten ruokavalio saa olla mitä sattuu. Maanantaina palaan normaaliin ruokavalioon.Voi ei, mä houkuttelin sut pekoninhimoon
Eli pekoni kellistetty.No jaa mulla mittää himoo lihaan ollutkaan mutku sitä pekonia oli lihamurekkeen päällä niin en sitä palasta viittinyt heittää roskiinkaan kun oli sellanen sopivan rapsakka eikä mitenkään pehmeetä löllöä
Sen takia puput paneekin niin ahkerastiTäs on muutama vuosikymmen mennyt pekonilla, makkaralla ja oluella. Nyt kun on alkanut ulkona lounastaan ja salaattia ottaan niin alkaa kiloja tuleen.
Kokemukseni mukaan siis se on salaatti joka lihottaa.
Taasko majuri ratkes..
Jos salaatti sen aiheuttaa niin kannattaa välttää. Puput kyl jyskyttää kaikkea mikä eteen osuu. Aamutossuista sohvannurkkiin.Sen takia puput paneekin niin ahkerasti
Saattaa olla, en tiiä kun en syö keksejä/pipareitaMikä se on se pipari, jossa on kaksi vähän kovempaa sivua vastakkain ja sitä punaista niitten välissä.
Mä tykkään siitä pehmeästä löllöst juuri sieltä välistä.
Lusikkaleipä, onko se lusikkaleipä nimeltään?
Yök taas tää kuva, kerkesin jo edelliskerrasta päästä yli
Liika kranttu ei kannata olla.Jos salaatti sen aiheuttaa niin kannattaa välttää. Puput kyl jyskyttää kaikkea mikä eteen osuu. Aamutossuista sohvannurkkiin.