Mä en syö spagettia...en varsinkaan sen jälkeen ole siihen koskenut kun joku vei ruokahalut lopullisesti näyttämällä kuvia heisi ynnä muista madoista...Ellu kylvyssä
Ei Ellu spagetista kostu. Et sitten hoksannut laittaa kovaa pekonia kehiin . Aikaisemmassa kuvassa kun pekoni oli liian lerppua.Ellu kylvyssä
Pyh ja höpöhöpö pekoni ei saa mitään aikaan ainakaan meikäläisen pöksyissäEi Ellu spagetista kostu. Et sitten hoksannut laittaa kovaa pekonia kehiin . Aikaisemmassa kuvassa kun pekoni oli liian lerppua.
Kovaa pekonia vaan, niin johan vikisee !
Kuten sanottu, liika kranttu ei kande olla.Pyh ja höpöhöpö pekoni ei saa mitään aikaan ainakaan meikäläisen pöksyissä
Emmä syö makkaraakaankaanKuten sanottu, liika kranttu ei kande olla.
Ilmankaan ei ole kivaa.
..pekonista on muuten lyhyt matka maggaraan! Kankia kohti !
Emmä syö makkaraakaankaan
Eli vakavaa lihanpuutosta havaittavissavissa.Emmä syö makkaraakaankaan
Emmä tiiä mua jotenkin ällöttää se ajatus jostain rasvamassasta mikä on tungettu kuoreen ja sitten syödään
Joskus se on niin hyvää.
ällöttääkös kananmunat?Emmä tiiä mua jotenkin ällöttää se ajatus jostain rasvamassasta mikä on tungettu kuoreen ja sitten syödään
Ei tai no raakana en pystys syömäänällöttääkös kananmunat?
Sopivan kovana kun on, niin tuskinällöttääkös kananmunat?
Miksi vastailet koko ajan Ellun puolesta?Sopivan kovana kun on, niin tuskin
Koko ajan?Miksi vastailet koko ajan Ellun puolesta?
Kunhan ihmettelen. Osaahan hän ilman taustatukeakin vastailla toisille.Koko ajan?
Miksi se sua kirraa? Puutosta tullut sinnekin?
No, onko valittanut ? Ei ole.Kunhan ihmettelen. Osaahan hän ilman taustatukeakin vastailla toisille.
Spencehän vois vaikka mustanaki kirjoitella tänne?No, onko valittanut ? Ei ole.
Keskustelun tasoja on monia.
Kuten keskustelijoitakin.
Liika ihmettely on liikaa. Voi tulla pipo kireeksi.
Relaa hei, ei niin vakavaa
Varmaan vois.Spencehän vois vaikka mustanaki kirjoitella tänne?
Piilovittuilet ja vihjailet koko ajan että Ellun kiinnostus pekoniin tai makkaraan olis jotenki seksuaalista, itelläs taitaa olla se ''lihanpuutos'' tapissa kun pitää koko ajan vihjailla toisesta tuota paskaa.No, onko valittanut ? Ei ole.
Keskustelun tasoja on monia.
Kuten keskustelijoitakin.
Liika ihmettely on liikaa. Voi tulla pipo kireeksi.
Relaa hei, ei niin vakavaa
Onko taustalla tullut oikein itkut? Ja sitten lohduteltu?Piilovittuilet ja vihjailet koko ajan että Ellun kiinnostus pekoniin tai makkaraan olis jotenki seksuaalista, itelläs taitaa olla se ''lihanpuutos'' tapissa kun pitää koko ajan vihjailla toisesta tuota paskaa.
Niin ja olen samaa mieltä aikasemman kirjoittajan kanssa että kirjoita Spece vaan ihan omalla nimimerkillä.
En tiedä onko itketty ja lohduteltu mutta onhan tuo sun käytös aika outoa. Mitähän pahaa Ellu on sulle tehnyt tai ylipäätään kukaan täällä kun otat aina jonkun silmätikuksesi?Onko taustalla tullut oikein itkut? Ja sitten lohduteltu?
Ihan samat sanat sullekin, kaiva se musta nikkis esiin vaan. Turha kiillotella omaa kruunuaan.