Mässytän ny suklaata ja salmiakkii kattoessani neloselta kaikki vastaan yksi ohjelmaa
Munan ympärille kierettyä pekoniaHernekeittoon ei laiteta lihaa.
Pekoni ja muna sopii hyvin yhteen.
Pitiki kuvitella tuo.Munan ympärille kierettyä pekonia
No nii Ellu, huomaatko?Sinappi ja punssi rokan kanssa
Pitiki kuvitella tuo.
Se on sillai, et muksut kun pääsee omin avuin kotiovesta ulos niin ovat kasvavassa määrin äidin silmien ja korvien ulkopuolella...se on kuule ihansama muitten kännyköitten kanssa...ne on joko mukana mutta a)soitto/viestiääntä ei kuulla ja "kuulla",b)ne on mukana mutta kappas vaan, joko äänettöminä," äänettöminä" tai sitten kiinni,c)ne soi kotona/ kaverilla jne. ...joten viipottavat ja saavat viipottaa ja kokeilla siipiään ja jopa höynäyttää tämmöstä äitiä ihan satanolla - koska se nyt vain kuuluu tähän ohjelmaan,mitä elämäksi kutsutaan
Mmm, pitääpä vaikka ensi viikonloppuna keitellä. Lisää herneet kauppalistalle ja palvikinkun.Mä tykkään hernekeitosta . Olipa siinä sitten lihaa tai ei, niin maistuu. Punssin kans en ole kokeillut eli mennee testaukseen
Ylipäätänsä keitot on tosi hyviä. Ja liemi vallankin, minkä nää mun ipanaiset tahtovat jostain kumman syystä jättää lautaselle...
Mutta hei, noin sen pitää mennäkin . Mä tunnen omani kyllä ja ihmeenä pitäisin, jos kökkisivät kotosalla koko päivän...ehei, nämä kuuluvat maailmalle ihmisten ja tilanteiden pariin oppimaan...käyvät aikansa kotosalla tankkaamassa ja vielä nukkumassa sekä munkin kainalossa sipisemässä. Kotiin kun saa aina tulla, ovet ovat avoinna ...Se on sillai, et muksut kun pääsee omin avuin kotiovesta ulos niin ovat kasvavassa määrin äidin silmien ja korvien ulkopuolella.
Tämä luonnonlaki on keksitty äitien sydänparkojen säästämiseksi.
Jostain syystä kannatan asiaa?Mmm, pitääpä vaikka ensi viikonloppuna keitellä ja kutsua asiankannattaja syömään. Lisää herneet kauppalistalle ja palvikinkun.
Nii pitääkii.Mutta hei, noin sen pitää mennäkin . ... Kotiin kun saa aina tulla, ovet ovat avoinna ...
Muutaman tunnin liotus riittää mutta ihan hyvin voi alkaa keittää kuiviaki herneitä, pitää vaan keittää tunti pari kauemmin. Lopputulos on sama.Otatteko hernekeiton purkista vai alkaako keiton teko edellisenä päivän herneiden liottamisella?
Purkista. Itse tehty ei ole kovin hyvää.Otatteko hernekeiton purkista vai alkaako keiton teko edellisenä päivän herneiden liottamisella?
Jos tulee tosihätähimotusta, niin sitten purkistamutta se pitää tuunata paremmaksiOtatteko hernekeiton purkista vai alkaako keiton teko edellisenä päivän herneiden liottamisella?
Mulla on hätävarapurkkeja kaapissa aina muutam jemmassa mutta ne säilyvät siellä yleensä pari, kolmekin vuotta. Oikeaa keittoa sensijaan keitän noin jokatoinen kuukausi. Joskus luista alkaen, joskus palvikinkulla ja joskus pekonilla.Otatteko hernekeiton purkista vai alkaako keiton teko edellisenä päivän herneiden liottamisella?
Ei olis iso homma opetella ite keittämään herneistä asti. Hernepussissa on ohje.Purkista. Itse tehty ei ole kovin hyvää.
Aina syönyt purkista.
Ei kiinnosta. Enkä pidä siitä. Et lukenut viestiäni ajatuksella?Ei olis iso homma opetella ite keittämään herneistä asti. Hernepussissa on ohje.
No ei ole, ei, mutten mäkään sit ikinä keittele ellivät edes lapset ole paikalla. Ei oo mitään järkeä keittää pientä satsia ja jos joutuu isompaa yksin tai kaksin syömään niin kyllästyy toisena päivänä.Ei olis iso homma opetella ite keittämään herneistä asti. Hernepussissa on ohje.
Itetehään aina,ei purkkihernaria meille.Otatteko hernekeiton purkista vai alkaako keiton teko edellisenä päivän herneiden liottamisella?