kysyt mieheltä joka on herätetty sammuneen nuotion ääreltä maassa makaen viis senttiä lunta päällä.sanoisin että kaikki on parempia kuin ei mitään@epek , onksulla mitään tietoa noista retkipatjoista?
Järki menee, kun ei oo varaa satasia niihin tässä välissä hassata eikä tässä pikkukaupungissa oo kuin perusvempuloita tai sit niitä mitkä maksavat jo yli satkun.
Ja missä on se päätä seinään hakkaava hymiö?
Jaa siis sellainen itseksiintäyttyvä?mut roosa ne tyhjiöpatjat ois hyviä
Sinä olet tässä maailmassa viimeinen jonka tarttee minulta pyydellä anteeksi....no sorisori kun menin höpisemään liiaksi yleistäen
kuusenhavukki tosi hyviäJaa siis sellainen itseksiintäyttyvä?
Mä luulen, että on tyydyttävä vähän parempaan solumuoviseen perusversioon ja siihen päälle tomnen edullinen itsetäyttyvä. Ne saa yhteensä viidelläkympillä. Pelkkä kunnollinen itsetäyttyvä maksaisi sataviiskymppiä.
Mut niitä ei saa -ymmärrettävästi- repiä retkeilyalueella.kuusenhavukki tosi hyviä
mie oon ylleensä kirveellä hakannu ne irti niin ei ole tarttenu repiä niitäMut niitä ei saa -ymmärrettävästi- repiä retkeilyalueella.
Mut eihän niitä saisi edes jokamiehenoikeudella katkoa. Eihän? Pitäis olla oma metsä.mie oon ylleensä kirveellä hakannu ne irti niin ei ole tarttenu repiä niitä
Paras- parempi- parhain???Jaa siis sellainen itseksiintäyttyvä?
Mä luulen, että on tyydyttävä vähän parempaan solumuoviseen perusversioon ja siihen päälle tomnen edullinen itsetäyttyvä. Ne saa yhteensä viidelläkympillä. Pelkkä kunnollinen itsetäyttyvä maksaisi sataviiskymppiä.
EiMut eihän niitä saisi edes jokamiehenoikeudella katkoa. Eihän?
Näinpä.Mut eihän niitä saisi edes jokamiehenoikeudella katkoa. Eihän? Pitäis olla oma metsä.
Juu no ei todellakaan. Sen vuoksi sen nimikin on HERNEkeitto, ei lihakeitto.mutta hernekeitto ei tartte lihaa lainkaan
...siitäkin huolimatta että esiintyisi eriäviä mielipiteen ääniä, niin oon samaa mieltä että kuu vaikuttaa kyllä .Kyllä se kuu vaan vaikuttaa, kun ihminen on enimmäkseen nesteitä.