The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
@epek , onksulla mitään tietoa noista retkipatjoista?

Järki menee, kun ei oo varaa satasia niihin tässä välissä hassata eikä tässä pikkukaupungissa oo kuin perusvempuloita tai sit niitä mitkä maksavat jo yli satkun.

Ja missä on se päätä seinään hakkaava hymiö?
 
@epek , onksulla mitään tietoa noista retkipatjoista?

Järki menee, kun ei oo varaa satasia niihin tässä välissä hassata eikä tässä pikkukaupungissa oo kuin perusvempuloita tai sit niitä mitkä maksavat jo yli satkun.

Ja missä on se päätä seinään hakkaava hymiö?
kysyt mieheltä joka on herätetty sammuneen nuotion ääreltä maassa makaen viis senttiä lunta päällä.sanoisin että kaikki on parempia kuin ei mitään
 
Jaa siis sellainen itseksiintäyttyvä?

Mä luulen, että on tyydyttävä vähän parempaan solumuoviseen perusversioon ja siihen päälle tomnen edullinen itsetäyttyvä. Ne saa yhteensä viidelläkympillä. Pelkkä kunnollinen itsetäyttyvä maksaisi sataviiskymppiä.
Paras- parempi- parhain???

Epekki puhuu tässä asiaa. Paitti ittetäyttyvän osalta.
 
Graah! Maailman rikkonaisin yö vähään aikaan! :mad: Yleensä mun uniongelmat helpottaa täydenkuun aikana ja sen jälkeen. Ehkä perjantaina nautiskelemani alkomahooli vaikutti vähän jälkijunassa tjt. Hiki roiskui ja kuola valui, mutta uni katkeili ja painajaiset vaivasivat. :sleep:
 

Tuitui, ja niin vain korkattiin uusi viikko käyntiin :)!

Mielettömän mahtava keli ulkona, toi aurinko on vaan:love:... pakkasta tosin sais olla, auton pohjaväriä ei meinaa löydy kaiken rapaloiskumisen jäljiltä :D...mutta en valita, en :)

Talossa hässäkkää eli siis vain mulla :D, nuoriso- osasto maailmalla ja kaikilta viestinä "..äiti!! Kato Wilma!!"..en tiiä uskallanko:cautious::D

Päiväteetä kehiin ja harjoituksien jatkamisia(y)..

Muikeeta, maistuvaista maanantaita sulle :)
 
  • Tykkää
Reactions: epek ja Kais
Kyllä se kuu vaan vaikuttaa, kun ihminen on enimmäkseen nesteitä.
...siitäkin huolimatta että esiintyisi eriäviä mielipiteen ääniä:cautious:, niin oon samaa mieltä että kuu vaikuttaa kyllä :).

Tosin mulla meni viikonlopun aikana ohi ja viimeyönä nukuin niiin hyvin, että....meinasin nukkua ja siis nukuinkin muutaman torkutuksenkin ohi:eek::D eli perinteiset aamukaaokset piti tilata kehiin(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä