The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tuli mieleen muuten yks hauska juttu äidistä,tiiättekö miksi äiti sanoi lidlin pekoniin kiedottuja makkaroita ? :rolleyes::whistle:



Esinahkamakkaroiksi :ROFLMAO::LOL::D
 
..se on kuule ihansama muitten kännyköitten kanssa:cautious:...ne on joko mukana mutta a)soitto/viestiääntä ei kuulla ja "kuulla",b)ne on mukana mutta kappas vaan, joko äänettöminä," äänettöminä" tai sitten kiinni,c)ne soi kotona/ kaverilla jne. ...joten viipottavat ja saavat viipottaa ja kokeilla siipiään ja jopa höynäyttää tämmöstä äitiä ihan satanolla - koska se nyt vain kuuluu tähän ohjelmaan,mitä elämäksi kutsutaan :)
Se on sillai, et muksut kun pääsee omin avuin kotiovesta ulos niin ovat kasvavassa määrin äidin silmien ja korvien ulkopuolella.

Tämä luonnonlaki on keksitty äitien sydänparkojen säästämiseksi.
 
Mä tykkään hernekeitosta :). Olipa siinä sitten lihaa tai ei, niin maistuu. Punssin kans en ole kokeillut eli mennee testaukseen(y)

Ylipäätänsä keitot on tosi hyviä:). Ja liemi vallankin, minkä nää mun ipanaiset tahtovat jostain kumman syystä jättää lautaselle...
Mmm, pitääpä vaikka ensi viikonloppuna keitellä. Lisää herneet kauppalistalle ja palvikinkun.
 
Se on sillai, et muksut kun pääsee omin avuin kotiovesta ulos niin ovat kasvavassa määrin äidin silmien ja korvien ulkopuolella.

Tämä luonnonlaki on keksitty äitien sydänparkojen säästämiseksi.
Mutta hei, noin sen pitää mennäkin :). Mä tunnen omani kyllä ja ihmeenä pitäisin, jos kökkisivät kotosalla koko päivän...ehei, nämä kuuluvat maailmalle ihmisten ja tilanteiden pariin oppimaan(y)...käyvät aikansa kotosalla tankkaamassa ja vielä nukkumassa sekä munkin kainalossa sipisemässä. Kotiin kun saa aina tulla, ovet ovat avoinna :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä