Mullapa on oma pesukone.Höö, vein pyykit pesutuvan koneeseen
Huoooh, mun pitas tehda toi sama homma eli laittaa pyykkikone pyorimaan...joka paiva sais parrata ja sitten kun pidat yhdenkin vapaapaivan tuon askareen tiimoilta niin...jepjep...luojan kiitos etta on kone!! Mieti jos oisit pyykkarimuijana....!Höö, vein pyykit pesutuvan koneeseen
Puhtaampaa tulee pyykeistä tuolla taloyhtiön isossa koneessa, nih. Ja mahtuu kerralla monen viikon pyykitMullapa on oma pesukone.
Ja astianpesukone.
No toi on kylla luksusta oikeesti kun on semmoset hehtokoneet kaytossaPuhtaampaa tulee pyykeistä tuolla taloyhtiön isossa koneessa, nih. Ja mahtuu kerralla monen viikon pyykit
Kuivuri kuluttaa tekstiiliä.No toi on kylla luksusta oikeesti kun on semmoset hehtokoneet kaytossa
Onko muuten viela kuivausrumpukin? Eli yhdella ja samalla rykaisylla tulee puhdasta ja suoraan kaappiin valmiita vaatteita
Oikeestiko ...ma en oikeesti taas tieda tuostakaan koneesta yhtaan niin mitaan , en edes omista sellaista vaan satostelen naitten hiien telineitten kanssa...Kuivuri kuluttaa tekstiiliä.
mulla on kuivuri ja on kyl loistava kampe. poistaa koirankarvatkin vaatteista hyvin. vaatteiden kulumisesta en tiedä. yht reikäsiä noi sukat on ain ollutKuivuri kuluttaa tekstiiliä.
Mä menen nyt suihkuun. --->
Majurii?
Juu, saat sä tulla pesee ne jos haluutEi ole sen puhtaampaa. Monen viikon pyykit? Pese edes kerran viikossa. Ei ole hyvä kankaalle pitää likaisena. Vai pitääkö mun pestä vaatteesikin?
Mulla on iso kone.
..ja heiii, jos sulla on mahdollisuutta niin viet samaan syssyyn kaikki petivaatteet ulos tuulettumaan pakkaseenMyöhästyinkö? Kävin pistää pyykit kuivuu kuivaushuoneeseen ja tyhjäsin sängystä petivaatteetki ja vein nekin ny pesuun, myös täkinkin
Kerran on draivia ja intoa niin anna menna vaan samaan puuhastelun piikkiin?Tässä mietiskelen, että imuroida ja pestä lattiatkin vai jättäskö sen jolleki toiselle päivälle
Kerran on draivia ja intoa niin anna menna vaan samaan puuhastelun piikkiin?
Mita sa muuten vedit aamupalaksi kun miehessa on virtaa ja energiantarmoa vaikka ja kuinka ? Niita...kuorittuja kananmunia ...
Jätä tiistailleTässä mietiskelen, että imuroida ja pestä lattiatkin vai jättäskö sen jolleki toiselle päivälle
Eli pillerinpyorityksen maara vain vahenee...!! Ihan alyttoman hienoa ! Tasaisen varmasti ja vakaasti vain kohti todella hyvaa oloa ja elamisen makua !Kaurapuuroo söin ja pannullisen kaffetta join. Tosin ehä energiaa tuo myös se, että lääkitystä taas vähän kevennettiin viikolla
KerkesitMyöhästyinkö? Kävin pistää pyykit kuivuu kuivaushuoneeseen ja tyhjäsin sängystä petivaatteetki ja vein nekin ny pesuun, myös täkinkin ja petauspatjan viskasin pihalle pihakeinun päälle tuulettumaan