The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Höö, vein pyykit pesutuvan koneeseen
Huoooh, mun pitas tehda toi sama homma eli laittaa pyykkikone pyorimaan...joka paiva sais parrata ja sitten kun pidat yhdenkin vapaapaivan tuon askareen tiimoilta niin...jepjep:rolleyes:...luojan kiitos etta on kone!! Mieti jos oisit pyykkarimuijana....!

...ehka enempi tulis lattiaa ja seinia pestyksi ja saatua itsensakin ihan litimarkaksi ja kuivumaanripustuskuntoon :D kuin ne pyykit puhtaiksi......
 
Softy
Ei ole sen puhtaampaa. Monen viikon pyykit? :eek:Pese edes kerran viikossa. Ei ole hyvä kankaalle pitää likaisena. :)Vai pitääkö mun pestä vaatteesikin? :D
Mulla on iso kone.
 
Kuivuri kuluttaa tekstiiliä. :)
Oikeestiko :unsure:...ma en oikeesti taas tieda tuostakaan koneesta yhtaan niin mitaan :D, en edes omista sellaista vaan satostelen naitten hiien telineitten kanssa...

Odottelen oikeesti sita aikaa etta saa laittaa pyykin ulos kuivumaan :). Lakanat vallankin...ja se tuoksu puhtaista lakanoista :love:!
Hiukan piikaseksi tosin kay toi ulkona kuivattamisen aikakin kun sita saatelee puolestaan noi puitten siitepolyajat mutta...se pienikin hetki on vain kotiin pain.
 
Myöhästyinkö? Kävin pistää pyykit kuivuu kuivaushuoneeseen ja tyhjäsin sängystä petivaatteetki ja vein nekin ny pesuun, myös täkinkin
..ja heiii, jos sulla on mahdollisuutta niin viet samaan syssyyn kaikki petivaatteet ulos tuulettumaan pakkaseen :)

Saat sitten tovin paasta roudata ne sisalle ja sinnekin tulee kivan raikasta ulkoilmaa....plus niin makoisat younet, etta :)!

edit. ...siis tyynyt ja petarit ja mahdollista paivapeittoo, kerran takki meni pesuun...ja ne aakkoset kohdilleen sitten lukiessa, ollos hovelit vaan :D

eikakun :D...ma sekoilen nyt ihan:ROFLMAO::ROFLMAO::barefoot:...siis luinko ma vai keksinko ma etta sa laitoit sen takin aakkospisteilla sinne pesuun vai:cautious:..pukkaako tassa salaliittoa...?
 
  • Tykkää
Reactions: Komentaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä