Laitoin.Laitoitko suolaa munaviipaleiden päälle?
Minäkin lähden kauppaan.Mä meen ostaa salmiakkii illaks tuolta kaupasta
kuinkas pitkään reissuun ootte menossaIltapäivää!
Käytiin varoen rymyämässä metsässä. Tai siis katsastamassa pari laavua. Alkuviikosta tarkoitus lähteä reissuun niin on kiva tietää minne menee. Miehen leikkaushaava ei vielä kestä monen kilsan tarpomisia.
Ihan vaan yön yli-reissuun nyt kun keskiviikkona pitää olla hammaslääkärissä ja lapsetkin tulevat ja vaikka mitä.kuinkas pitkään reissuun ootte menossa
jos pidemmälle meet niin tuolla on mun kokemuksen mukaan hyvin toiveet toteutettuIhan vaan yön yli-reissuun nyt kun keskiviikkona pitää olla hammaslääkärissä ja lapsetkin tulevat ja vaikka mitä.
Toiveena on, että ennen työkauden alkua ehtisi vähän pidemmällekin reissulle.
sit vaan pyydät naisia syöpötteleenNiinhän siinä taas kävi, mun piti ostaa vain salmiakkii, mutta tuli myös kaks kassillista muutakin, vaikka jääkaappi on täys ja pakastimeenkaan ei mahu, ku sekin on täys
Kutsu joku apuun.Niinhän siinä taas kävi, mun piti ostaa vain salmiakkii, mutta tuli myös kaks kassillista muutakin, vaikka jääkaappi on täys ja pakastimeenkaan ei mahu, ku sekin on täys
Kutsu joku apuun.
Taasko sulla on tukka sekasin?
Hyvä. Ei mee hukkaan.Lapseni kävi jelppimässä ja vei itelleen kolme muovikassillista sapuskaa.
Mulle on jääny ihme tapa siitä, kun olin heikossa hapessa. Kun kuljen kaupan ohi niin otan aina sieltä senverta, kuin jaksan kantaa kotiin, vaikken tarttiskaan.
Silloin oli sopivasti, kun en jaksanu paljoo sieltä kantaa
JuuhTaasko sulla on tukka sekasin?
Sillai siinä yleensä tuppaa käymään.Niinhän siinä taas kävi, mun piti ostaa vain salmiakkii, mutta tuli myös kaks kassillista muutakin, vaikka jääkaappi on täys ja pakastimeenkaan ei mahu, ku sekin on täys