Heräsin, söin mömmöt, puuron ja join kahvii, ny makaan taas sängyssä odotellen kahvin piristävää vaikutusta
Huomenta sinnekinHeräsin, söin mömmöt, puuron ja join kahvii, ny makaan taas sängyssä odotellen kahvin piristävää vaikutusta
Aika pervååHuomenta,hyvä kun mies ripusti mun kalsarit kuivumaan
Ei kovin mukava tuoksu,jos jää / unohtuu koneeseenJoo joskus on joutunut pyörittämään koneellisen uudestaan
Kalsarit vai että mies ripustaa pyykit kuivumaanAika pervåå
Pikkupöksyt on kesäasuste ja ei kuulu talveen, joten et siis osaa pukeutua asiallisestiKalsarit vai että mies ripustaa pyykit kuivumaan
Mä en tosin käytä kalsareita,vaan pikkupöksyjä
Pöö,kyl pikkupöksyjä käytetään talvellakin jos on liian kylymä ni kalsareiden sijaan laitetaan paksut sukkahousut tai leggensit jalakaan farkkujen allePikkupöksyt on kesäasuste ja ei kuulu talveen, joten et siis osaa pukeutua asiallisesti
Turhaan odotat. Ei piristä.Heräsin, söin mömmöt, puuron ja join kahvii, ny makaan taas sängyssä odotellen kahvin piristävää vaikutusta
Pöh. Talvella on alkkarit ja kerrastohousut.Pikkupöksyt on kesäasuste ja ei kuulu talveen, joten et siis osaa pukeutua asiallisesti
Mieluimmin olen kotona pilvessä kuin työpaikalla. Ei ole stressiä ja saa nukkua tarpeeksi. Eikä aurinko näy työpaikalla.Masentava keli. Oispa jo maanantai. Silloin pitäisi auringonkin pilkahdella.
Paitsi että mulla voi olla alkkarien ja kerrastopökien lisäksi vielä fleece-tai villapökät ennen päällyshousuja.Pöh. Talvella on alkkarit ja kerrastohousut.
Onko sulta muuten testattu kilpirauhasjutut?Mieluimmin olen kotona pilvessä kuin työpaikalla. Ei ole stressiä ja saa nukkua tarpeeksi. Eikä aurinko näy työpaikalla.
Mulla on ollut 3 kerrastohousua talvella farkkujen alla.Paitsi että mulla voi olla alkkarien ja kerrastopökien lisäksi vielä fleece-tai villapökät ennen päällyshousuja.
On kaikki maholliset kokeet tehty. Mä herään öisin monta kertaa. N. 1,5 tunnin välein.Onko sulta muuten testattu kilpirauhasjutut?
Tuli vaan mieleen kun sua usein väsyttää.
Mä kanssa noin kymmenenä yönä kuukauden aikana.On kaikki maholliset kokeet tehty. Mä herään öisin monta kertaa. N. 1,5 tunnin välein.
Mulla tätä on ollut monta vuotta ja joka yö.Mä kanssa noin kymmenenä yönä kuukauden aikana.
Toivottavasti selittyy kilpirauhasella.
*halaus* sinulle. Toi ois sekä epämiellyttävää, hankalaa ja ahdistavaa. Ja sit ois aina väsynyt.Mulla tätä on ollut monta vuotta ja joka yö.
Toivottavasti pääset eroon heräämisistä.
Niin on. Ja masentavaa.*halaus* sinulle. Toi ois sekä epämiellyttävää, hankalaa ja ahdistavaa. Ja sit ois aina väsynyt.
Sun pitäisi päästä kokeilemaan erillaisia paikkoja missä nukkua. Mä oon saanut parhaat unet ison, vanhan puuveneen pohjalla, oli aina viileää, kosteaa ja hieman keinutti ja liplatteli. Tai sit se jotu vaan meri-ilmasta kun se kuulemma väsyttää.