The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla tätä on ollut monta vuotta ja joka yö.
Toivottavasti pääset eroon heräämisistä.
*halaus* sinulle. Toi ois sekä epämiellyttävää, hankalaa ja ahdistavaa. Ja sit ois aina väsynyt. :(

Sun pitäisi päästä kokeilemaan erillaisia paikkoja missä nukkua. Mä oon saanut parhaat unet ison, vanhan puuveneen pohjalla, oli aina viileää, kosteaa ja hieman keinutti ja liplatteli. Tai sit se jotu vaan meri-ilmasta kun se kuulemma väsyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Softy
Softy
*halaus* sinulle. Toi ois sekä epämiellyttävää, hankalaa ja ahdistavaa. Ja sit ois aina väsynyt. :(

Sun pitäisi päästä kokeilemaan erillaisia paikkoja missä nukkua. Mä oon saanut parhaat unet ison, vanhan puuveneen pohjalla, oli aina viileää, kosteaa ja hieman keinutti ja liplatteli. Tai sit se jotu vaan meri-ilmasta kun se kuulemma väsyttää.
Niin on. Ja masentavaa. :unsure:

Patjallakin on vaikutus. Ovat mulle liian kalliita.
 
...huomentapaivaamoikkamoi :):barefoot:...

Hiukan on olonen totteroisena (lue: tosi paljon :D!) mutta kylla tama tasta taas urille urkenee!

Karrmeenhirrweet hassakkaharrdellia oli just eteisessa, jokaisella ipanalla nyt jotakin menoa ja kappas vaan - lahto aikataulutettu samoille kellon lyonneille joten olihan tunnelmaa :rolleyes: :D...Vaan sinnepa singahtelivat alamolojensa kera mahtavaan auringonpaisteeseen!

Mielettoman upea talvipaiva, oikeesti - nyt hemmotellaan kelilla :love:!
Nauti paivastas ja kay ihmeessa tekemassa ulkona nessuliikkeita :)

Ma ihmettelen tassa tovin akisti hiljentynytta taloa...pitanee ruveta ite meteloimaan kun taitaa taa hiljaisuus nyt koskea korviin :D

Eli muzacit kohdilleen!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä