Nimenomaan..miulla taitaa olla pikkunen haikunen asiasta ..
Mutta hei, noi on muuten mielenkiintoisia juttuja . Ja liittyy niin ihan jokaisen juuriin, sanovatpa muut sitten mita tahansa
Nimenomaan..miulla taitaa olla pikkunen haikunen asiasta ..
Mutta hei, noi on muuten mielenkiintoisia juttuja . Ja liittyy niin ihan jokaisen juuriin, sanovatpa muut sitten mita tahansa
Kauniita unikuvia *pus*Hyvää yötä & kauniita unia sinne
Häivyn kohta unimattia sänkyyn halaamaan
kiviäki kiinostaaLol! Olen aktiivinen jàsen indeed! Hyvà jos kerran vuodessa kàyn parin virkkeen verran kommentoimassa.
Missä olet?Lol! Olen aktiivinen jàsen indeed! Hyvà jos kerran vuodessa kàyn parin virkkeen verran kommentoimassa.
Lappi lienee ainoa paikka tuolloin mista sita loytaaPitkàstà aikaa tulin taas kurkkaamaan, mika meininki tààllà on. Tóissà hiljaista, mikà on suoranainen ihme. Yleensà viikonloppuisin riittàà hulinaa vaikka muille jakaa.
Pààsiàisenà lento Suomeen. Ei taida tuolloin enàà lunta olla...
Missä olet?
Mutta voisithan sinà jàrkàtà lumikasat mulle... tai joku... eiks niiLappi lienee ainoa paikka tuolloin mista sita loytaa
..muualla varmaan sita litsis latsis meininkia...
Sun pitanee sitten ite jarjestaa sinne pienet actionit jotta tulee sapinaa
Vai epsanjassa. Ja täällä ollaan perse huurteessa.Tòissà.
Espanjassa.
No himputti, no problemos ! Ma hommaan sulle ihan kunnon peffamaen ja semmosen ihunan laajan lumimaton, mihin saat tehda sielusi kyllyydesta lumienkuleita !Mutta voisithan sinà jàrkàtà lumikasat mulle... tai joku... eiks nii