Boobabe
Metukka, istut saunassa metukka kädessä.metukat vai tinku?
mutta nyt menen.
Metukka, istut saunassa metukka kädessä.metukat vai tinku?
mutta nyt menen.
Hiiestäkö mie tiiän...toi on vain olettamaa päättömän puheista...Mitä muuta mää oon pölliny
Minussa on salattu naisellinen puolenikappas, en olis äkikseltään uskonut miten kanamaisesti pitsi osaa halutessaan kihertää
Toivoa sopii että istuu se metukka kädessä eikä joku muu jutskaMetukka, istut saunassa metukka kädessä.
En vaan odottanut mortin ilmestyvän palstalle.
Mä oon vähän käsittäny, et sua ei pahemmin haittais jonkun muunkin kuin metukan imeskelyToivoa sopii että istuu se metukka kädessä eikä joku muu jutska
Mä oon vähän käsittäny, et sua ei pahemmin haittais jonkun muunkin kuin metukan imeskely
Voi kiitos avusta, Asiankannattaja...Olet nimesi veroinen!Asiasta kukkapurkkiin, pari sivua taaksepäin joku kaverisi laittoi sinulle viestiä.
Siellä voitte käydä samalla uimassa ja saunomassa:Iltoja!
Ihan väsy mut onneksi huomiseksi tuli vapaapäivä. Tiistaina sit taas pidempään ko pitää ajella johkin himputin Parkanoon (?) ostamaan vaunukompuraa.
Mullaki on joskus ollu saunassa metukka kädessäMetukka, istut saunassa metukka kädessä.
Asuntovaunuako?Iltoja!
Ihan väsy mut onneksi huomiseksi tuli vapaapäivä. Tiistaina sit taas pidempään ko pitää ajella johkin himputin Parkanoon (?) ostamaan vaunukompuraa.
Nii-in mutta paikalle ilmestyikin Concupiscence ja se on paljon vakavampi juttu se....En vaan odottanut mortin ilmestyvän palstalle.
ei oo kauheen kaukana tampereesta.Parkanoon
Joka on nyt VARATTU salaiselle ihailijalle = Minulle, Vierailijalle.....Minussa on salattu naisellinen puoleni
Hmm...Jotenkin arvattava piirre/ominaisuus tuon nimesikin perusteella.... MUTTA nyt voit unohtaa nuo vanhat metukat....Vierailijalla on ISOMPI!Mullaki on joskus ollu saunassa metukka kädessä
Ettei vaan ole liian iso. Sillä ei tee mitään.Hmm...Jotenkin arvattava piirre/ominaisuus tuon nimesikin perusteella.... MUTTA nyt voit unohtaa nuo vanhat metukat....Vierailijalla on ISOMPI!
Pukuhuoneessa sitten.saunassa saunotaan eikä leikitä millään suuhunpantavalla.
Pukuhuoneessa sitten.