Voin olla ilmankin.
Laitoin töllön kiinniEi hitto, taustalla pyörii ykköseltä jotain ihmehuutoa ja lumessa rämpimistä.. suomalaista laatua parhaimmillaan.
Viisas veto.Laitoin töllön kiinni
Mä katson pretty womania.Ei hitto, taustalla pyörii ykköseltä jotain ihmehuutoa ja lumessa rämpimistä.. suomalaista laatua parhaimmillaan.
Jos sinä Päätön syöt sokerinpalat (muuten homma on minulle kakkua kakulla), niin minä voin kyllä nuolla nuo kermavaahdot...Mutta kuka varmistaa, että tuo on aktuelli kuva Boobabesta??
Toiset leikkii silti vaikka sanoisit mitä.montako-kertaa-se-pitää-sanoa-että-ruualla-ei-leikitä.
Sama juttu*räpsytiräpsyti*...uuu, samiksetMä katson pretty womania.
Mä en, eli mullakin on telkkari kiinni.Mä katson pretty womania.
Toiset leikkii silti vaikka sanoisit mitä.
Mä olen yhtä kaunis mutta rusaampi.Jos sinä Päätön syöt sokerinpalat (muuten homma on minulle kakkua kakulla), niin minä voin kyllä nuolla nuo kermavaahdot...Mutta kuka varmistaa, että tuo on aktuelli kuva Boobabesta??
Kohderyhmä?Mä en, eli mullakin on telkkari kiinni.
En oikeen kuulu ton prettywomanin kohderyhmään.
Mä en syö tämän jälkeen metukkaa....No, nyt tekee mieli metukkaa
*kipittää kiireesti kaapille*
kalastamisesta tuli mieleen kuva jonka äsken näin.Oma syyni on unen kalastaminen...
100 60 100 mitatkin kelpaa kyllä.....Mä olen yhtä kaunis mutta rusaampi.
- ystävämmetuttavamme kännikalahan se siinä!kalastamisesta tuli mieleen kuva jonka äsken näin.
Toi leffa nyt on leffatyyppinä semmoinen, että ei kait sitä kukaan mies ole koskaan katsonut paitsi naisystävänsä seurassa. Niinku "Tuulen viemää".Kohderyhmä?
Pitkillä menen eli suomennosta kehiin.
Oma syyni on unen kalastaminen...
Mä en syö tämän jälkeen metukkaa....
...melkein uskon itteäni
En kelpaa sun muottiin.100 60 100 mitatkin kelpaa kyllä.....
Mun mies tykkää romanttisista elokuvista. Itse yleensä nukahdanToi leffa nyt on leffatyyppinä semmoinen, että ei kait sitä kukaan mies ole koskaan katsonut paitsi naisystävänsä seurassa. Niinku "Tuulen viemää".