en ole kattonu kenenkään seurassa, samaa sarjaa titanicin kanssa. vmp.Toi leffa nyt on leffatyyppinä semmoinen, että ei kait sitä kukaan mies ole koskaan katsonut paitsi naisystävänsä seurassa. Niinku "Tuulen viemää".
en ole kattonu kenenkään seurassa, samaa sarjaa titanicin kanssa. vmp.Toi leffa nyt on leffatyyppinä semmoinen, että ei kait sitä kukaan mies ole koskaan katsonut paitsi naisystävänsä seurassa. Niinku "Tuulen viemää".
prkl, varo vaan jos mun jääkaapista hait.Kotivaran kevyt venäläinen metukka on hyvää .
...mä pysyn tänäänkin tässä charmantit harmaahapset- osastossaToi leffa nyt on leffatyyppinä semmoinen, että ei kait sitä kukaan mies ole koskaan katsonut paitsi naisystävänsä seurassa. Niinku "Tuulen viemää".
....joku roti niillä himoillakin...tartte sentään tukehtuaMmmmmm kshkdbcyywildbco *mutisee suu täynnä metukkaa*
...mä pysyn tänäänkin tässä charmantit harmaahapset- osastossa
Pitihän sitä suun täydeltä ottaa....joku roti niillä himoillakin...tartte sentään tukehtua
...tartte nyt ihan kokonaan tunkea...niinku jokakerta!!...Pitihän sitä suun täydeltä ottaa
Tossa on vähän sama juttu kuin lakussa ja salmiakissa. Ainoo tapa nautiskella on ahtaa posket pullolleen.Pitihän sitä suun täydeltä ottaa
Aioksä jäädä tänne hengailee nyt kun oot saanu yhteyden?Nii-in mutta paikalle ilmestyikin Concupiscence ja se on paljon vakavampi juttu se....
..mää muiftan fun viimekewtafet muffutukfet!! Puffiwohmu!!Tossa on vähän sama juttu kuin lakussa ja salmiakissa. Ainoo tapa nautiskella on ahtaa posket pullolleen.
Mä olen yhtä kaunis mutta rusaampi.
no sano.Mää sanon nyt kans et VMP! Vittu tunti puhelimes ja itkuu kummassakin päässä ja .. Voi vittu mä vaan sanon!
???Mää sanon nyt kans et VMP! Vittu tunti puhelimes ja itkuu kummassakin päässä ja .. Voi vittu mä vaan sanon!
En menny vielä. Nousee vaan savu korvista ja vituttaa.joko kaikki meni taas nukkumaan.
Ai se voi vittu? No voi vittu. Kiitos ja anteeks ruma kielenkäyttöni.no sano.
siis ihan normaali olotila.En menny vielä. Nousee vaan savu korvista ja vituttaa.