*ufopääkkönen*juu ja kurkkii ikkunasta hetkeä etten ole vahtimassa jääkaappia, lähtee vielä nekin.
..tinkunen pöllii sun jääkaapinkinko
Äkkiä. Ikkunat mattamustaksi siellä!
*ufopääkkönen*juu ja kurkkii ikkunasta hetkeä etten ole vahtimassa jääkaappia, lähtee vielä nekin.
Lukee mut mitä pitempään niitä käyttää, sen tottuneemmin vaa lampsii sisään. Tai siis mä ainakin.eikö niissä lue missään että kumpaan haaraan ne jatkaa?
Jee en oo ainoa hömelö!Lukee se siin metron ulkopuolella ainaki etupäädyssä. Ei sitä voi päätellä mistään enää sitteko on sisälle hypänny, kuulutukseen havahtuu sit, ellei kysy kanssamatkustajilta mihin on menossa. Paras on ku kanssamatkustaja vastaa "me jäädään aina itiksen pysäkillä pois, niin ei me ikinä katota kumpi täs on päätepysäkki."
Ai mistäkö tiiän
Jaa kuka ja missäAsiasta kukkapurkkiin, pari sivua taaksepäin joku kaverisi laittoi sinulle viestiä.
meetwurstit ainaki.*ufopääkkönen*
sun iässä ei voi vielä olla urautunutLukee mut mitä pitempään niitä käyttää, sen tottuneemmin vaa lampsii sisään. Tai siis mä ainakin.
Tunge ne pian suuhus!meetwurstit ainaki.
tämä vissiin hukassa?Tsuferaffi, laita minulle viestiä! Olen vanha tuttusi (aka Mortimeri) Jäi juttu kesken!
käyn saunassa ensin.Tunge ne pian suuhus!
Varma piilo/talletuspaikka
Se on pirullisen vaikea se Stadin metrokartta.Se tunne ku hyppää Helsingin leikkelehaarukassa väärään metroon.
Mitä muuta mää oon pölliny*ufopääkkönen*
Ota mukaan saunaan. Muuten pöllii sillä aikaa.käyn saunassa ensin.
ja sitte ne vielä muuttelee niitä reittejä yhtenäänSe on pirullisen vaikea se Stadin metrokartta.
et mitään.Mitä muuta mää oon pölliny
Hihiiihiii! Silleen niinku naiset reagoi Joeyn kysymykseenNyt meni Beboob vaihtoon, ennenkuin suhde edes ehti lämmitä...How are you doing, Bitch? (Silleen Frendien Joeyn tyyliin tiedäthän?)
Ota tinkuliini mukaan saunaan. Muuten pöllii sillä aikaa.
Ai kappas vaan. Onpas pieni maailmatämä vissiin hukassa?
Jaksan muistuttaa - saunaan ei mennä nukkumaankäyn saunassa ensin.
?Ai kappas vaan. Onpas pieni maailma
metukat vai tinku?Ota mukaan saunaan. Muuten pöllii sillä aikaa.