The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Noist Hama- helmistä mä olen aina ihmetelly, että eikö mikään määrä muovia maailmaan riitä?

Pienten puuhelmien ompelu vaik tekstiilipohjalle olis ihan vastaavaa hommaa ja vahinko syntyy vaan jos purkki kaatuu, mut asennetut ei lennä mihinkään.
Siis niinku vaikka tommoiseia tarkoitan:
http://sinooperi.fi/helmet-korutarvikkeet/3020-puuhelmet-3-mm-varilajitelma-2.html
Heiii...meillä on läjäpäin nuita puuhelmiäkin(y)

Ja tiiätkö että...

...ihan yhtä hemmetin hyvin nekin kimpoilee pitkin lattioita, kun se purkki jostain kumman syystä livahtaa pöydältä alas :cautious:...
 
No ei mun sentään sinne loppupäähän asti tarvi mennä! Mut oikeesti, sen aneemisen "Itäkeskus, tämä juna jatkaa Mellunmäkeen/Vuosaareen" -kuulutuksen sijaan vois olla semmonen paniikkikuulutus "OOTTEKSTE IHAN VARMOJA ET HYPPÄSITTE OIKEESEEN METROON?!?!?!?!" Ehkä siinä ehtis sit havahtuu tarpeeks ajoissa.
eikö niissä lue missään että kumpaan haaraan ne jatkaa?
 
No ei mun sentään sinne loppupäähän asti tarvi mennä! Mut oikeesti, sen aneemisen "Itäkeskus, tämä juna jatkaa Mellunmäkeen/Vuosaareen" -kuulutuksen sijaan vois olla semmonen paniikkikuulutus "OOTTEKSTE IHAN VARMOJA ET HYPPÄSITTE OIKEESEEN METROON?!?!?!?!" Ehkä siinä ehtis sit havahtuu tarpeeks ajoissa.
Matkailu avartaa (y)

:cautious:...paljonko mä saan etumatkaa*laittaa lenkkareita jalkaan*...vai lähdenkö jo...
 
tsuferaffi
eikö niissä lue missään että kumpaan haaraan ne jatkaa?
Lukee se siin metron ulkopuolella ainaki etupäädyssä. Ei sitä voi päätellä mistään enää sitteko on sisälle hypänny, kuulutukseen havahtuu sit, ellei kysy kanssamatkustajilta mihin on menossa. Paras on ku kanssamatkustaja vastaa "me jäädään aina itiksen pysäkillä pois, niin ei me ikinä katota kumpi täs on päätepysäkki."

Ai mistäkö tiiän :oops:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Lukee se siin metron ulkopuolella ainaki etupäädyssä. Ei sitä voi päätellä mistään enää sitteko on sisälle hypänny, kuulutukseen havahtuu sit, ellei kysy kanssamatkustajilta mihin on menossa. Paras on ku kanssamatkustaja vastaa "me jäädään aina itiksen pysäkillä pois, niin ei me ikinä katota kumpi täs on päätepysäkki."

Ai mistäkö tiiän :oops:
Asiasta kukkapurkkiin, pari sivua taaksepäin joku kaverisi laittoi sinulle viestiä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä