Ei jaksa kuunnella jotain paulaa.
eikä lukea.Ei jaksa kuunnella jotain paulaa.
junanvihellyksestä oli kyse vaan.Ei jaksa kuunnella jotain paulaa.
Nyt meni Beboob vaihtoon, ennenkuin suhde edes ehti lämmitä...How are you doing, Bitch? (Silleen Frendien Joeyn tyyliin tiedäthän?)Nii just
Voi voi..junanvihellyksestä oli kyse vaan.
Et ymmärtänyt
Suhde?Nyt meni Beboob vaihtoon, ennenkuin suhde edes ehti lämmitä...How are you doing, Bitch? (Silleen Frendien Joeyn tyyliin tiedäthän?)
mutka vuosaareen sivistää ihmeestiSe tunne ku hyppää Helsingin leikkelehaarukassa väärään metroon.
Heiii...meillä on läjäpäin nuita puuhelmiäkinNoist Hama- helmistä mä olen aina ihmetelly, että eikö mikään määrä muovia maailmaan riitä?
Pienten puuhelmien ompelu vaik tekstiilipohjalle olis ihan vastaavaa hommaa ja vahinko syntyy vaan jos purkki kaatuu, mut asennetut ei lennä mihinkään.
Siis niinku vaikka tommoiseia tarkoitan:
http://sinooperi.fi/helmet-korutarvikkeet/3020-puuhelmet-3-mm-varilajitelma-2.html
No ei mun sentään sinne loppupäähän asti tarvi mennä! Mut oikeesti, sen aneemisen "Itäkeskus, tämä juna jatkaa Mellunmäkeen/Vuosaareen" -kuulutuksen sijaan vois olla semmonen paniikkikuulutus "OOTTEKSTE IHAN VARMOJA ET HYPPÄSITTE OIKEESEEN METROON?!?!?!?!" Ehkä siinä ehtis sit havahtuu tarpeeks ajoissa.mutka vuosaareen sivistää ihmeesti
...kaikki metukat syötynä?
eikö niissä lue missään että kumpaan haaraan ne jatkaa?No ei mun sentään sinne loppupäähän asti tarvi mennä! Mut oikeesti, sen aneemisen "Itäkeskus, tämä juna jatkaa Mellunmäkeen/Vuosaareen" -kuulutuksen sijaan vois olla semmonen paniikkikuulutus "OOTTEKSTE IHAN VARMOJA ET HYPPÄSITTE OIKEESEEN METROON?!?!?!?!" Ehkä siinä ehtis sit havahtuu tarpeeks ajoissa.
Matkailu avartaaNo ei mun sentään sinne loppupäähän asti tarvi mennä! Mut oikeesti, sen aneemisen "Itäkeskus, tämä juna jatkaa Mellunmäkeen/Vuosaareen" -kuulutuksen sijaan vois olla semmonen paniikkikuulutus "OOTTEKSTE IHAN VARMOJA ET HYPPÄSITTE OIKEESEEN METROON?!?!?!?!" Ehkä siinä ehtis sit havahtuu tarpeeks ajoissa.
juu ja kurkkii ikkunasta hetkeä etten ole vahtimassa jääkaappia, lähtee vielä nekin....kaikki metukat syötynä?
Lukee se siin metron ulkopuolella ainaki etupäädyssä. Ei sitä voi päätellä mistään enää sitteko on sisälle hypänny, kuulutukseen havahtuu sit, ellei kysy kanssamatkustajilta mihin on menossa. Paras on ku kanssamatkustaja vastaa "me jäädään aina itiksen pysäkillä pois, niin ei me ikinä katota kumpi täs on päätepysäkki."eikö niissä lue missään että kumpaan haaraan ne jatkaa?
Asiasta kukkapurkkiin, pari sivua taaksepäin joku kaverisi laittoi sinulle viestiä.Lukee se siin metron ulkopuolella ainaki etupäädyssä. Ei sitä voi päätellä mistään enää sitteko on sisälle hypänny, kuulutukseen havahtuu sit, ellei kysy kanssamatkustajilta mihin on menossa. Paras on ku kanssamatkustaja vastaa "me jäädään aina itiksen pysäkillä pois, niin ei me ikinä katota kumpi täs on päätepysäkki."
Ai mistäkö tiiän