Niin, olikos se päivällä? Ne tummat pitkät hiukset?Naisen naama? Ei taida olla enää koneella.
Niin, olikos se päivällä? Ne tummat pitkät hiukset?Naisen naama? Ei taida olla enää koneella.
No ei vissiin vaarallista kuitenkaan vaikka ei mun kuvaa näykkään@FreezeCat :lla ei näy mitään mulle
Mutta totta, mitäs niistä avattarista, pelittää sitten kun pelittää
Jos pelittää
Kiva tykki.Jonkun tykin taisin nähdä
JepAnnakko nakkia?
Ettei vaan ylläpidolla olisi omaa kameravalvontaa meilleMä näen läppärillä tuon angry bitch-avattaren, ja tuossa viestissä oleva kuva ei näy. MUTTA kun vilkaisin kännykällä, niin näen uuden avattaren. Myös tuossa viestin kuvaliitteessä. Kummallista.
Joo, se.Jonkun tykin taisin nähdä
Jumaleissön, ne vaklaa vaklaajaa!!!Ettei vaan ylläpidolla olisi omaa kameravalvontaa meille
Ei ja en tietenkäänNo ei vissiin vaarallista kuitenkaan vaikka ei mun kuvaa näykkään
Eli elä vaivu murheeseen ollenkaan, menee ihan suotta nätti nassus murhekurttuihin - ilosta ilmettä vaan kehiin *pusnamit*
hmmm...saan outoja viboja tosta avatar kuvasta
Jumaleissön, ne vaklaa vaklaajaa!!!
Aissaat... Tai DoubleDee on mode!Ettei vaan ylläpidolla olisi omaa kameravalvontaa meille
Enpäs ole bongannutMun mielestä kesän paras mainos on se fazerin karkkimainos, jossa nuori tyttönen maalailee tikkailta käsin seinää ja se vanha papparainen neuvoskelee sitä ikkunasta käsin
Pitäsköhän heittäytyä pötkölleen, huomenna on pitkä päivä. Mun kurahaalarijengin elossa olevat jäsenet tekee invaasion isolle kirkolle, mennään piknikille Helsinki-päivän konserttiin
*ninjailee salamana piiloon*Aissaat... Tai DoubleDee on mode!
Sun pitää kattoo töllöä enempiEnpäs ole bongannut
@Bitch Mukavaa päivää teillePitäsköhän heittäytyä pötkölleen, huomenna on pitkä päivä. Mun kurahaalarijengin elossa olevat jäsenet tekee invaasion isolle kirkolle, mennään piknikille Helsinki-päivän konserttiin
Nii. Aika usein on radio auki.Sun pitää kattoo töllöä enempi
Olihan täällä niitä jotain robottejaSun pitää kattoo töllöä enempi
Ota se pois sieltä, mitä sä kylmällä munallaAi niin. Mulla on munaa jääkaapissa.