Yks yö @krut oli mun unessa. Jotain höpisin sille. En muista mitä.
muistelen että olisit mutissut että "ota mut nyt"
Yks yö @krut oli mun unessa. Jotain höpisin sille. En muista mitä.
Annapas pieni työhetki niin maalaanMaalaa minutkin. On sellainen kroppa joka sopii taideteoksiin.
Joskus sitä on herättyään hämillään, onks totta vai oliko unta.Mie otin hiuksia tupon käteen ja tuijotin latvojen väriä. Mietin vain, että kuinkas näistä nyt tämän väriset tuli. Sitten jatkoin unia .
Höpö höpö...no kun...teille kait tommonen merkintä pitäs tulla mun pääni mukaan, kun ootte kestäny tämmösiä hörhöilyjäni
Että mun järjenjuoksulleni on .
..muutenkin tommoset ihme palkintotsydeemit tämmösestä suunaukomisesta tuntuu jotenkin hassulta ..
Ja sä nyt ootkin oikeesti nikkiäs myöten tommonen namipalanen niin toi sopii sulle niin hyvin
Laitoin tägillä, huomasitko?Ai,,no mä en oo jaksanut selailla tänää taaksepäin...pitää kai huomenna yrittää ettiä.
@MythagoMääpä näin viime yönä aika ihme unen, semmonen palstauni meets toiminta meets scifi meets just plain weird. Ja pääosassa mun lisäksi oli, ta-daa, Tinku!
Unen alussa olin tekemässä Tinkulle vuodepesuja, täysin siveellisesti mind you, kun yhtäkkiä huomasin et sillä on selässä pieni haava, ristiselässä selkäruodon kohdalla.
No sehän on huono juttu, joten aloin puhdistaa haavaa, mutta se muuttuiki yhtäkkiä isommaksi. Kutsuin sitten paikalle sairaanhoitajan tai jonku mikä lienee lääkärin. Siinä haavaa tutkaillessamme se levähti koko selkärangan mittaseksi, ja huomattiin et Tinkun selkäydinkanavaan voi nähdä sisään; siellä lillui selkäydintä ja sit semmosia ylimääräsiä jotain.
Tää lääkäri tms oliki vissiin myös avaruusagentti tms, koska se välittömästi diagnosoi et joku on asentanu Tinkun selkäytimeen jtn nanobotteja tai vastaavia, jotka tekee Tinkusta elävän pommin! Eli terrori-isku siis suunnitteilla
Alettiin heti valmistautuun leikkaukseen, jossa kyseiset pahuuden knöölit saa poistettua; siksi aikaa peitimme avonaisen selkäytimen semmosella itseliimautuvalla muovikaistaleella. Kuinka näppärää
Ikävä kyllä heräsin ennenku saatiin leikkaus valmiiksi ni loppuratkaisu jää mysteeriksi. Räjähtikö Tinku vai ei?!? Pelastuiko maailma vai lähdettiinkö syöksyyn kohti tuhoa??
Joo,tää on kätevä systeemi kyllä.Laitoin tägillä, huomasitko?
Herrasmies varmastikkin auttoi neitoa hädässämuistelen että olisit mutissut että "ota mut nyt"
Voisit kyllä harkita vähän pienempiä kaula-aukkoja sun paitoihin
minusta just soppeli kaula-aukkoVoisit kyllä harkita vähän pienempiä kaula-aukkoja sun paitoihin
Juuh, tuossa tissit ei pysy sisällä.Voisit kyllä harkita vähän pienempiä kaula-aukkoja sun paitoihin
Rauhaisia unikuvia, KaisSänky kutsuu kohta, hyvät yöt ja kauniita / tuhmia unia.
Juu.Joo,tää on kätevä systeemi kyllä.
Juuh, tuossa tissit ei pysy sisällä.
Esiinhän ne kuitenkin läväytetään
väitäkkö että oon käyttänyt paljonJuu.
Huomasinkin että olit huomannut
Täh? Meni ohiväitäkkö että oon käyttänyt paljon
Ei mitäänTäh? Meni ohi
Ei siin muuten, mutta katse meinaa harhailla kun pitäis esim. keskustella sivistyneesti.