The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...no kun:oops:...teille kait tommonen merkintä pitäs tulla mun pääni mukaan, kun ootte kestäny tämmösiä hörhöilyjäni :rolleyes::)

Että mun järjenjuoksulleni on :).

..muutenkin tommoset ihme palkintotsydeemit tämmösestä suunaukomisesta tuntuu jotenkin hassulta o_O:oops:..


Ja sä nyt ootkin oikeesti nikkiäs myöten tommonen namipalanen niin toi sopii sulle niin hyvin :)
Höpö höpö :)

Ja totta, nuo palkinto ym jutut on ihan hassuja.
Kaikkihan me hyviä ja suuremmoisia ja mitä kaikkea ollaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Määpä näin viime yönä aika ihme unen, semmonen palstauni meets toiminta meets scifi meets just plain weird. Ja pääosassa mun lisäksi oli, ta-daa, Tinku! :D

Unen alussa olin tekemässä Tinkulle vuodepesuja, täysin siveellisesti mind you, kun yhtäkkiä huomasin et sillä on selässä pieni haava, ristiselässä selkäruodon kohdalla.

No sehän on huono juttu, joten aloin puhdistaa haavaa, mutta se muuttuiki yhtäkkiä isommaksi. Kutsuin sitten paikalle sairaanhoitajan tai jonku mikä lienee lääkärin. Siinä haavaa tutkaillessamme se levähti koko selkärangan mittaseksi, ja huomattiin et Tinkun selkäydinkanavaan voi nähdä sisään; siellä lillui selkäydintä ja sit semmosia ylimääräsiä jotain. :alien:

Tää lääkäri tms oliki vissiin myös avaruusagentti tms, koska se välittömästi diagnosoi et joku on asentanu Tinkun selkäytimeen jtn nanobotteja tai vastaavia, jotka tekee Tinkusta elävän pommin! Eli terrori-isku siis suunnitteilla :eek:

Alettiin heti valmistautuun leikkaukseen, jossa kyseiset pahuuden knöölit saa poistettua; siksi aikaa peitimme avonaisen selkäytimen semmosella itseliimautuvalla muovikaistaleella. Kuinka näppärää :cool:

Ikävä kyllä heräsin ennenku saatiin leikkaus valmiiksi ni loppuratkaisu jää mysteeriksi. Räjähtikö Tinku vai ei?!? Pelastuiko maailma vai lähdettiinkö syöksyyn kohti tuhoa?? o_O
@Mythago

:alien::alien::alien::alien::alien::alien::alien::eek::eek::eek::D

Jestas! Nanobotteja ja kaikkee!

mut ihan kiva et joku näkee mustakin unii...vaikka ne onkin jotain scifi pätkii;)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä